اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان امسال/

طرح همای رحمت با قوت در یزد اجرا می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان امسال نیز برای دهمین سال متوالی با قوت در یزد اجرا می‌شود.

طرح همای رحمت با قوت در یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حمید پارساییان ظهر امروز در نشست خبری قرار مهربانی اظهار داشت: طرح همای رحمت امسال برای دهمین سال متوالی برگزار می‌شود و هدف از اجرای آن، ایجاد زمینه برای مشارکت خیران در زمینه دستگیری از نیازمندان است.

وی افزود: در اجرای این طرح، جامعه هدف، نیازمندان، ایتام، خانواده‌های مناطق کم برخوردار، زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج و ... هستند.

پارساییان یادآور شد: سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان، در قالب طرح همای رحمت، 8 هزار و 636 سبد غذایی به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در میان خانواده‌های هدف این طرح توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ، حبوبات، ماکارونی و ... محتویات این سبد غذایی را تشکیل می‌دهد.

پارساییان بیان کرد: این سبدهای غذایی، امسال نیز در شب‌های قدر، در میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین برای دریافت کمک‌های نقدی نیز اعلام آمادگی کرد و افزود: شماره حساب 1500000042 بانک ملت متعلق به جمعیت هلال احمر نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی همچنین از اجرای طرحی به نام 30 شب، 30 سفره افطاری در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سفره در تمامی شعب هلال احمر استان یزد گسترده خواهد شد.

پارساییان با بیان اینکه در کل استان یزد، در مساجد دارای پایگاه‌های محلات هستیم، افزود: در برخی موارد کمک‌ها توسط این پایگاه‌ها جمع‌آوری و توسط خود آنها نیز بین نیازمندان محلات توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول