اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز تجلی حمایت از اولین قبله مسلمانان است

فرماندار محلات با اشاره به این‌که راهپیمایی روز قدس در محلات باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز تجلی حمایت مسلمانان جهان از اولین قبله مسلمانان یعنی بیت‌المقدس است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز تجلی حمایت از اولین قبله مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامعلی یارمحمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امام خمینی با هوشمندی و درایت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا در این روز مسلمانان با هم متحد شده و در برابر دشمنان اسلام به پا خیزند.

وی با بیان این‌که روز جهانی قدس ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی است، تصریح کرد: مردم فلسطین سال‌ها است در برابر زورگویی‌های اسرائیل غاصب مقاومت می‌کنند و حضور مسلمانان جهان در مراسم روز جهانی قدس کمترین خدمتی است که مسلمانان جهان می‌توانند برای مردم فلسطین انجام دهند.

فرماندار محلات گفت: امروز بیت‌المقدس به عنوان زادگاه بسیاری از بزرگان در کانون توجهات مردم جهان و به‌ویژه مسلمانان قرار دارد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز تجلی حمایت مسلمانان جهان از اولین قبله مسلمانان یعنی بیت‌المقدس است.

یارمحمدی ادامه داد: روز قدس، روز بیداری و استکبار ستیزی امت اسلام است، در روز قدس همه مسلمانان جهان در برابر اسرائیل غاصب و جنایتکار تجمع می‌کنند و با فریاد‌های خود نوید نابودی صهیونیست را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی ادامه داد: تجربه سال‌ها برگزاری این مراسم ثابت کرده است دشمنان از این اجتماعات به هراس افتاده‌اند و بسیاری از معادلات دشمنان به واسطه همین حضورها به هم خورده است.

فرماندار محلات با بیان این‌که هر کس با نیت خالص و طهارت دل در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کند خود را در ثواب مجاهدان در راه خدا شریک کرده است، تاکید کرد: راهپیمایی امسال با توجه به مسائلی که امروز کشورهای مسلمان و منطقه با آن مواجه هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه وظیفه دارند در این راهپیمایی شرکت کنند.

گفتنی است، در این نشست پیرامون نحوه برگزاری مراسم راهپیمایی، سخنران و مسیرهای راهنمایی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/87013/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول