اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

البلتاجی: اخوان‌المسلمین در معرض «نسل‌کُشی» قرار دارد

یکی از رهبران گروه اخوان‌المسلمین مصر در واکنش به درگیری‌های شب گذشته میان حامیان مرسی و نیروهای پلیس و کشته شدن تعداد زیادی از حامیان اخوان تأکید کرد این گروه دچار نسل‌کُشی می‌شوند.

البلتاجی: اخوان‌المسلمین در معرض «نسل‌کُشی» قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «رصد»، «محمد البلتاجی» یکی از رهبران گروه اخوان المسلمین با درخواست کمک از نهادها و سازمان‌های حقوق بشری و حقوقی گفت: گروه اخوان المسلمین از نیمه شب گذشته هدف گلوله‌های جنگی قرار گرفته و در معرض نسل کُشی قرار دارد.

وی افزود: عملیات تیر اندازی از بالای ساختمان‌ها با استفاده از گلوله‌های جنگی صورت می‌گیرد و کشتار ادامه دارد، چرا آزادگان جهان برای پایان دادن به این کشتار تلاش نمی‌کنند.

البلتاجی تعداد کشته شده‌های درگیری‌های شب گذشته را بیش از 100 نفر دانست و تأکید کرد که بیش از 5 هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

پیشتر اخبار ضد و نقیضی از آمار تلفات درگیری‌های شب گذشته مصر منتشر شده بود آخرین‌ آمارهای غیر رسمی حاکی است که دست کم 200 نفر کشته و 4000 تن زخمی شده‌اند.

وزارت کشور مصر نیز استفاده از گلوله جنگی در مقابله با حامیان مرسی را رد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول