اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

زیرساخت‌های توسعه در شهرستان دهگلان فراهم شده است

فرماندار دهگلان در مراسم افتتاح پروژهای صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: زیرساخت‌های توسعه در دهگلان فراهم شده است.

زیرساخت‌های توسعه در شهرستان دهگلان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی دهگلان اظهار کرد: با افتتاح چهار پروژه بزرگ صنعتی، تولیدی و خدماتی در این شهرستان در مجموع برای 90 نفر از جوانان این شهرستان شغل ایجاد شده است.

وی افزود: امروز در سایه حمایت دولت زیرساخت‌های توسعه در شهرستان دهگلان فراهم شده و اکنون در بیشتر زمینه‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: اکنون 92 درصد جمعیت این شهرستان از خدمات عمومی مانند آب، برق، گاز و تلفن بهره‌مند هستند.

وی افزود: ساخت بیش از 4 هزار مسکن روستایی در سطح روستاهای شهرستان دهگلان، بیش از یک‌هزار واحد خود مالکی در سطح شهرستان و اجرای طرح‌های مسکن مهر تحولی عظیم را در دهگلان ایجاد کرده است.

رضایی با اشاره به وجود دو سد ملی و بزرگ در این شهرستان گفت: وجود سدهای سنگ سیاه و سورال از جمله موارد کارنامه موفق و درخشان دولت نهم و دهم در این شهرستان است و با احداث این سد بخش عظیمی از اراضی پایاب این سدها از دیم به آبی تبدیل شده است.

وی گفت: مقدمات افتتاح سد سورال نیز فراهم شده است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار دهگلان در ادامه از آغاز عملیات سد قوچم در دشت دهگلان خبر داد و گفت: با اجرای سد قوچم در این شهرستان انتقال آب سد ژاوه به سدهای قوچم و سورال بخش زیادی از اراضی پایاب این دو سد از دیم به آبی تبدیل خواهد شد

رضایی در پایان از پرداخت بیش از 22 میلیارد تومان تسهیلات بانکی هفت درصد به کشاورزان شهرستان دهگلان در قالب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی خبر داد و گفت: این اقدام اکنون کشاورزی این شهرستان را به سوی مکانیزه سوق داده و تغییرات قابل توجهی در این زمینه رخ داده است.

انتهای پیام/79013/ز30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول