اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

بهبهان از توسعه نیافتگی رنج می‌برد / پروژه‌های تعطیل راه‌اندازی شوند

امام جمعه بهبهان گفت: شهرستان بهبهان از توسعه نیافتگی رنج می‌برد و این وضعیت در خور شان شهر و شهروندان نیست.

بهبهان از توسعه نیافتگی رنج می‌برد / پروژه‌های تعطیل راه‌اندازی شوند

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: شهرستان بهبهان نسبت به دیگر شهرها مانند روستاست و این وضعیت برای شهر و شهروندان بهبهانی در خور شان نیست.

وی با اشاره به برخی مشکلات موجود در این شهرستان عنوان کرد: چند سالی‌ست که پروژه بید بلند 2 کلنگ خورده و تا حدودی شروع به کار کرد اما متاسفانه در حال حاضر تعطیل است.

امام جمعه بهبهان اضافه کرد: متاسفانه این پروژه فقط میلیاردها هزینه بر جای گذاشت و دولت و ملت را بدهکار کرد و دیگر هیچ سودی برای منطقه دربر نداشته است.

وی بار دیگر با بیان اینکه وضعیت بخش‌های مختلف این شهر در شان شهر شهید پرور و نخبه پرور و شهر یک‌هزار و 100 شهید نیست، گفت: بیشترین ضربه را به این شهرستان سیاست زدگی و سیاست بازی مسئولان وارد کرده است و چوب اصلی بر سر پیشرفت بهبهان را همین سیاست بازی‌ها می‌زند.

ابوعلی با بیان اینکه شهرستان بهبهان از توسعه نیافتگی رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان ملی و استانی یکی پس از دیگری مشکلات این شهرستان از میان راه پیشرفت آن برداشته شود.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی بهبهان بیان کرد: با وجود زحمات بسیار زیاد مسئولان و ماموران نیروی انتظامی اما باید در راستای ایجاد امنیت مضاعف در شهرستان همتی مضاعف شود.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول