اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «نامه‌ای از پدر» در بوشهر

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «نامه‌ای از پدر» برگرفته از شرح نامه 31 نهج البلاغه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «نامه‌ای از پدر» در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خداکرم یزدان‌پناه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مسابقه بزرگ وصیتنامه امام به امام شرح نامه  31 نهج البلاغه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت دهه امامت برگزار می‌شود،‌ اظهار داشت: این مسابقه که به صورت آزمون کتبی در 31 مردادماه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود متقاضیان باید تا 16 مرداد پایان ماه مبارک رمضان ثبت‌نام کنند.

وی ارزش جوائز این مسابقه بزرگ فرهنگی دینی را 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفاتر بنیاد غدیر در شهرها و یا از طریق سایت اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دهه امامت را 24 مهر تا دوم آبان اعلام کرد و افزود: برای آمادگی متقاضیان برای شرکت در مسابقه یاد شده، بیش از سه هزار کتاب «نامه‌ای از پدر» که شرح نامه 31 نهج البلاغه است، توزیع می‌شود.

یزدان‌پناه با بیان این‌که بیش از 60 جایزه ارزشمند به ارزش 200 میلیون ریال بین برترین‌های مسابقه یاد شده توزیع می‌شود، افزود: برترین‌ها در همایش بزرگ علی و غدیر که آبان‌ماه برگزار می‌شود، تشویق می‌شوند.

وی گفت: سال گذشته نیز به مناسبت عید سعید غدیر خم از 9 هزار نفر شرکت کننده به پنج هزار نفر به ارزش 100 میلیون ریال جایزه اهدا شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همچنین به فراخوان مقاله‌ای در خصوص فضائل و مناقب مولای متقیان حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: این مسابقه نیز که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود پژوهشگران، صاحب‌نظران و دانشجویان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه بنیاد غدیر بوشهر ارسال کنند.

انتهای پیام/66006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول