اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

آماده نبودن طرح‌ها علت عدم همراهی نمایندگان مجلس با رحیمی بود

نماینده مردم سنندج در مجلس آماده بهره‌برداری نبودن برخی طرح‌های افتتاحی در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به کردستان را دلیل عدم همراهی نمایندگان استان با وی در جریان این سفر عنوان کرد.

آماده نبودن طرح‌ها علت عدم همراهی نمایندگان مجلس با رحیمی بود

سیدحسن علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج پیرامون نتایج سفر معاون اول رئیس جمهور به استان کردستان گفت: بابت پروژه‌هایی که آماده افتتاح و بهره‌برداری است از تلاش مسئولان تشکر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: اما برخی پروژه‌ها مثل سدها که افتتاح شده‌اند آماده بهره‌برداری نیستند و همراه نشدن نمایندگان استان با رحیمی در جریان این سفر به همین دلیل بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخش زیادی از افتتاح پروژه‌ها در دولت‌های گذشته به عهده دولت بعدی افتاد.

نماینده مردم سنندج در مجلس نهم با اشاره به گرفتاری‌هایی که این موضوع برای استان ایجاد خواهد کرد، گفت: هنگام موافقتنامه‌ها و همچنین در تخصیص بودجه این پروژه‌ها به عنوان طرح تمام شده تلقی می‌شود و دیگر اعتباری به آن تزریق نخواهد شد.

علوی خاطرنشان کرد: علاوه بر این از نظر روانی هم موجب می‌شود مسئولان اینگونه پروژه‌ها را به عنوان تمام شده تلقی کرده و برای پیگیری آن حساسیتی به خرج ندهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص سدها، استاندار کردستان می‌گوید فاز اول افتتاح می‌شود در حالی که برای تکمیل تصفیه‌خانه و مجتمع آبی حداقل 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: جاده چهار بانده سنندج به همدان سال‌های سال است که روی آن کار می‌شود در حالی که هزاران کیلومتر جاده چهاربانده و آزادراه به استان‌های دیگر کشیده شده است.

به گفته این نماینده، مسئولان کشوری حتی لازم است به مدیران استان تذکر بدهند که چرا پروژه‌هایی که آماده بهره‌برداری نیست را افتتاح می‌کنند.

وی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان کشور و استان به منظور حل و فصل مشکلات مردم کردستان شد.

انتهای پیام/79012/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول