اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری کرج:

مناطق درباره شناخت ظرفیت‌های زیباسازی فعال‌تر عمل کنند

سرپرست امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری کرج بر ضرورت شناخت ظرفیت‌های زیباسازی در سطح مناطق توسط مسئولان ذی‌ربط تاکید کرد.

مناطق درباره شناخت ظرفیت‌های زیباسازی فعال‌تر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی عابدی افزود: مسئولان زیباسازی مناطق باید اهتمام ویژه‌ای درباره شناخت این ظرفیت‌ها داشته باشند و با حساسیت بیشتری فعال شدن این ظرفیت‌ها را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه، نخستین گام در اجرای موفق طرح‌های زیباسازی، بهره‌گیری از بافت و آگاهی یافتن از فرهنگ بومی آن منطقه است، اظهار کرد: توجه به این مهم می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی به الگوهای متعدد و مطلوبی برای اجرای طرح‌های زیباسازی در سطح مناطق باشد.

این مسئول در ادامه ارتباط بیشتر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های زیباسازی را مهم‌ترین رویکرد مسئولان زیباسازی ذکر کرد و افزود: رسیدن به این مهم باید در اولویت برنامه‌های مسئولان زیباسازی قرار گیرد.

*برنامه‌های اجرایی یکپارچه و هدفمند تدوین شود

سرپرست امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری کرج با ارزیابی مثبت از برگزاری جلسات مستمر با محور رصد و بررسی مشکلات موجود در مناطق تصریح کرد: این مهم نقش مؤثری در ارتقای عملکرد واحدهای زیباسازی مناطق و به تبع آن ارتقای معیارهای زیباسازی در سطح شهر دارد.

عابدی با تاکید بر اینکه سیاست‌گذاری‌های اجرایی زیباسازی باید در سطحی وسیع و کلان برنامه‌ریزی شوند، اضافه کرد: یکپارچه و هدفمند تعریف شدن برنامه‌ها نیز از اصولی است که باید به طور ویژه در نظر مسئولان امر باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زیباسازی باید از معیارهای اصلی باشد، تصریح کرد: این موضوع خود ضرورت توجه به تدوین یکپارچه موضوعات زیباسازی را دوچندان می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: ارائه پیشنهادات و هم‌اندیشی مسئولان نیز از دیگر شاخص‌هایی است که می‌تواند زمینه‌های تحقق اهداف زیباسازی را میسر کند.

عابدی گفت: هدفمند کردن اهداف و عملکردها باید توأم با نگاه چشم‌انداز کوتاه و بلندمدت باشد تا از این طریق بتوان در خلق شهری زیبا و خدمت‌رسانی به شهروندان با همدلی و تلاش بیشتر حرکت کرد.

وی از برگزاری جلسات محدودتر طبق جدول زمان‌بندی با تقسیم‌بندی مناطق خبر داد و گفت: علاوه بر این بازدیدهای روزانه و ارائه گزارش عملکرد زیباسازی در دستور کار مجموعه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول