اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خبر داد

برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی دزفول با 5 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی در این شهرستان با مشارکت بیش از 5 هزار جلد کتاب، نرم افزار و محصولات فرهنگی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی دزفول با 5 هزار عنوان کتاب و نرم‌افزار

غلامعلی تاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در شهرستان دزفول فعالیت‌های قرآنی رونق بسیار زیادی دارد و به این دلیل تلاش شده است تا در ایام ماه مبارک رمضان که این فعالیت‌ها رونق بیشتری می‌گیرند نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در زمینه قرآن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، گفت: کوشیده‌ایم تا هماهنگی‌های لازم در زمینه برگزاری این نمایشگاه اجرا و عرضه کتب و محصولات فرهنگی قرآنی در شهرستان دزفول آغاز شود.

تاج با اشاره به تخفیف ویژه در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه افزود: برای برگزاری این نمایشگاه و ترویج استفاده از کتب و محصولات فرهنگی قرآنی تلاش شده است تا با تخفیف ویژه این نمایشگاه برگزار شود تا به نحوی زمینه خرید بیشتر محصولات و تولیدات در این زمینه فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: این نمایشگاه قرار است در بازه زمانی 10 روزه برگزار شود و صبح و عصر برای بازدید عموم فعال خواهد بود.

تاج تاکید کرد: قرار است در این نمایشگاه محصولات فرهنگی با محوریت کودکان، نرم افزارهای قرآنی در تمام رده‌های سنی و کتب نفیس و تازه چاپ شده در عرصه قرآن و تفسیر در معرض  خرید مردم قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، شهرستان دزفول در زمینه فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در سراسر خوزستان جایگاه بسیار خوب و قابل تقدیری دارد.

انتهای پیام/72006/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول