اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حامد حدادی:

بیماری‌ام جدی نیست/ به بازی‌های بسکتبال جام ملت‌های آسیا می‌رسم

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال ایران اسلامی گفت: سرماخوردگی اخیرم که در حین تمرینات تیم ملی آغاز شده جدی نیست و به بازی‌های جام ملت‌های آسیا می‌رسم.

بیماری‌ام جدی نیست/ به بازی‌های بسکتبال جام ملت‌های آسیا می‌رسم

حامد حدادی در حاشیه سفر به مازندران و برگزاری آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل یادآور شد: پس از بازی‌های جام ویلیام جونز در اوج آمادگی بودم ولی با ورود به مازندران برای برگزاری آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دچار سرماخوردگی بدموقع شدم.

وی افزود: این سرماخوردگی حدود چهار روز مرا از تمرینات تیم و کار با دیگر ملی‌پوشان عقب انداخت، نتوانستم در کار گروهی تیم شرکت داشته باشم و با این وجود مقداری از بازیکنان تیم فاصله گرفتم.

بازیکن ملی‌پوش بسکتبال ایران اسلامی که لیگ NBA آمریکا توپ می‌زند، با اعلام اینکه با این مصدومیت اندکی از شرایط جسمانی و بدنی‌ام افت پیدا کرد، یادآور شد: با کمک کادر فنی و پزشک تیم توانستم به ادامه اردو و تمرینات تیم برسم و امیدوارم تا جام ملت‌های آسیا به شرایط آرمانی و آمادگی کامل دست پیدا کنم.

حدادی تصریح کرد: هم‌اکنون با تلاش پزشک تیم سرماخوردگی‌ام بهبود یافته است در صورتی که در بیشتر اوقات بهبودی سرماخوردگی‌ام تا دو هفته طول می‌کشید.

وی در مورد آخرین مرحله اردوی تیم ملی در شمال کشور ابراز داشت: اردوی بسیار خوبی را در شهرستان آمل داشتیم و به دلیل شرایط مشابه آب و هوایی مازندران با فیلیپین مسئولان تیم ملی این انتخاب را انجام دادند تا خودمان را با شرایط مسابقه هماهنگ کنیم.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول