اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر خبر داد

برگزاری سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج در بوشهر

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج در زمان 15اسفند خبر داد.

برگزاری سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج در بوشهر

مصطفی مردانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 15آبانماه خواهد بود، تصریح کرد: محورهای اصلی وموضوعی که در مورد این جشنواره تعیین شده است باید در آثار رعایت شود. بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس {ولایت ورهبری، استقلال، آزادی، استکبار ستیزی و دین باوری} و هم چنین بیداری اسلامی و مقاومت ملل، تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت‌های اسلامی تجلیل از قیام و مقاومت مردم به پا خواسته بخشی از محورهای جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج خواهد بود.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر ادامه داد: انتظار"امید"آرمانگرایی ، مضامین آیینی اجتماعی مبتنی براصول خانواده واخلاق و سبک زندگی اسلامی و تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دیگر محورهای جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج خواهد بود.

مردانی در ارتباط با جوایز بخش داستانی جشنواره هم گفت: در این جشنواره لوح سپاس و تندیس جشنواره همراه باجایزه نقدی به برترین کارگردانی، لوح سپاس و تندیس جشنواره همراه باجایزه نقدی به بهترین فیلم نامه، لوح سپاس وتندیس جشنواره همراه با جایزه نقدی به بهترین تصویربرداری و لوح سپاس وتندیس جشنواره همراه با جایزه نقدی به بهترین صدابرداری تعلق می‌گیرد.

وی گفت: همچنین لوح سپاس و تندیس جشنواره همراه با جایزه نقدی به بهترین تدوین، لوح سپاس و تندیس جشنواره همراه با جایزه نقدی به برترین بازیگر مرد، لوح سپاس و تندیس جشنواره همراه با جایزه نقدی به برترین بازیگر زن تعلق می‌گیرد.

مردانی بیان داشت: دبیرخانه سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج به سه اثر برگزیده جایزه ویژه شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا و از 10 اثر برتردیگر نیز با اهدا جوایز نقدی برابر نظر هیئت داوران تقدیر به عمل ‌می‌آورد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول