اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ششمین سال متوالی

بانک ملی در قم قهرمان فوتسال جام همبستگی شد

تیم فوتسال بانک ملی عنوان نخست و مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام همبستگی در استان قم را از آن خود کرد.

بانک ملی در قم قهرمان فوتسال جام همبستگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال جام رمضان شبکه بانکی استان قم امسال با عنوان جام همبستگی و با شرکت تیم‌های مدعی از شعب مختلف بانک‌های قم برگزار شد و سرانجام حکم به قهرمانی تیم فوتسال بانک ملی داد.

امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان شبکه بانکی استان قم با لقب جام همبستگی با شرکت تیم‌های مدعی در دو گروه به انجام رسید و در حالی که ابتدا قرار بود 12 تیم در این مسابقات باشند سرانجام 10 تیم حضور یافتند و در نهایت قهرمانی تیم فوتسال بانک ملی رقم خورد.

مدعیان کسب عنوان قهرمانی هفتمین دوره این بازی‌ها از شب نخست ماه مبارک رمضان، بازی‌های خود را در سالن فوتسال مجموعه ورزشی بانک ملی منطقه پردیسان قم برگزار کردند تا بدین ترتیب قهرمان جام هفتم مشخص و تجلیل شود.

با انجام دیدارهای مرحله مقدماتی تیم‌های فوتسال بانک ملی، بانک کشاورزی، بانک مسکن و بانک رفاه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند و در این مرحله تیم‌های بانک ملی و بانک رفاه با عبور از سد حریفان خود راهی دیدار نهایی شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات، دیدار نهایی بین تیم‌های فوتسال بانک ملی و بانک رفاه در حضور تماشاگران پرتعدادی که اکثر آنها از خانواده شاغلین در بانک‌های استان قم بودند، به انجام رسید و تیم بانک ملی موفق به شکست بانک رفاه و کسب عنوان قهرمانی این بازی‌ها شد.

در دیدار فینال این بازی‌ها دو تیم نمایش جالب توجهی داشتند و بازی تا آخرین دقایق نفس‌گیر و جدی دنبال شد در حالی که سهم هر دو تیم دو گل بود در پایان 40 دقیقه رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی، سرانجام کار به تساوی دو بر دو انجامید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان باشد.

در ضربات پنالتی این فوتسالیست‌های تیم بانک ملی به مربیگری الله‌وردی محمدی دروازه‌بان مطرح سال‌های نه چندان دور فوتسال و فوتبال قم بودند که توانستند با نتیجه پنج بر سه تیم بانک رفاه را شکست داده و قهرمان این دوره از بازی‌ها شوند.

بدین ترتیب تیم فوتسال بانک ملی با ترکیب علی‌اصغر حبیبی، رضا بهمنی، ابوالفضل بداقی، غلامحسین میرزا‌ئیان، حمید نعمتی، ‌هادی گائینی، مجید یامولا و علی مهدی‌پور به سرپرستی محمد ضرابی فاتح جام هفتم لقب گرفت تا ششمین قهرمانی متوالی خود در این بازی‌ها را جشن بگیرد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول