اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

جایگاه ویژه استان فارس در تولید منیزیم، آهک و نمک

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: فارس در تولید 270 میلیون تن منیزیم معادل یک‌هزار میلیارد دلار و در تولید آهک و نمک بعد از استان‌های چهارمحال و بختیاری و سمنان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

جایگاه ویژه استان فارس در تولید منیزیم، آهک و نمک

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری پنجشنبه شب در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برطرف کردن مشکل مدیریتی و سلیقه‌ای عمل نکردن، یکی از راه‌های برون‌رفت از معضل تحریم‌های اقتصادی از سوی استکبار است.

وی اضافه کرد: فارس در تولید 270 میلیون تن منیزیم معادل یک‌هزار میلیارد دلار و در تولید آهک و نمک بعد از استان‌های چهارمحال و بختیاری و سمنان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت جدید باید نسبت به استان فارس در زمینه اجرای خطوط ریلی و جاده‌ای مانند آزادراه شیراز - اصفهان و و دیگر زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

قادری بیان داشت: مهم‌ترین شاخصه پیشرفت در فارس قرار گرفتن نقدینگی در بخش تولید، توجه به بخش خصوصی و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود این استان است.

وی با اشاره به اینکه باید در عرصه‌های سیاسی و اجرایی نقش‌آفرینی کنیم، افزود: استفاده از طرفیت‌های نمایندگان در روند اجرایی و زیربنایی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از احداث پالایشگاه دوم در استان فارس خبر داد و ابراز داشت: راه‌اندازی منطقه ویژه آزاد اقتصادی و مراکز علم و فناوری و گسترش صنایع لبنی از دیگر فعالیت‌ها در این استان است.

انتهای پیام/2448/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول