اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آخر ماه مبارک رمضان انجام می‌‌شود

اطعام 150 هزار نفر از خانواده‌های نیازمند توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از اطعام افزون بر 150 هزار نیازمند توسط این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

اطعام 150 هزار نفر از خانواده‌های نیازمند توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، برات سلیمی در این‌باره گفت: طرح اطعام نیازمندان همه ساله با مشارکت خیرین استان به اجرا می‌رسد و با عنایتی که هرساله خیرین استان در زمینه کمک‌رسانی به محرومین جامعه داشته پیش‌بینی می‌شود امسال تا انتهای ماه مبارک 150 هزار نفر از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی در خصوص اعتبار هزینه شده در راستای اجرای این طرح گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود برای اطعام این نیازمندان، هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و کمیته امداد صرف شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: این طرح در قالب پهن کردن سفره‌های افطاری در مساجد، توزیع غذای گرم و توزیع جیره خشک به درب منازل مددجویان است.

سلیمی ادامه داد: سال گذشته در ماه پرفضیلت رمضان، نیکوکاران استان با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بیش از 80 هزار نیازمند استان را اطعام کردند.

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 360 میلیون ریال برای اطعام این مددجویان از محل کمک‌های خیرین هزینه شد گفت: از این تعداد 26 هزار نفر با ارسال مواد غذایی به صورت جیره خشک اطعام شدند.

سلیمی اظهار داشت: این نهاد طی سال نیز آمادگی داشته تا کمک‌های مردم و خیرین را در سرفصل‌های مختلف به دست نیازمندان جامعه برساند.

انتهای پیام/63002/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول