اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هشت قم خبر داد

اجرای طرح توسعه و بهسازی بوستان غدیر در قم

شهردار منطقه هشت قم از اجرای طرح توسعه و بهسازی بوستان غدیر قم خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و توسعه و بهسازی بوستان غدیر برای سلامتی و رفاه بیشتر مردم قم در حال اجراست.

اجرای طرح توسعه و بهسازی بوستان غدیر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالله سلیمانی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه هشت شهرداری قم تصریح کرد: توسعه شبکه آب خام از جمله پروژه‌های در دست اجرا است که با 300 میلیون تومان اعتبار 65 درصد پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به اجرای کامل سیستم آبیاری تحت فشار اضافه کرد: برای اجرای این پروژه 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود و این پروژه به صورت کامل اجرایی شده است.

شهردار منطقه هشت قم احداث بوستان بهار را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: برای این بوستان 3 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و اجرای آن نیز تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول با اشاره به تکمیل و تجهیز بوستان غدیر بیان کرد: برای این پروژه نیز یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سلیمانی جدول‌گذاری، رفوژ وسط خیابان اصلی، احداث آلاچیق، ایجاد گلخانه، محوطه‌سازی، نصب مبلمان پارکی و کمپلکس بازی را از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این پروژه دانست.

وی توسعه فضای سبز جنگلی با اعتبار 200 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه عنوان کرد و متذکر شد: این پروژه که شامل خاکریزی، خاکبرداری، حفر نهر، کاشت درخت و آبیاری است 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به احداث مخزن بتنی در این منطقه اذعان داشت: احداث یک مخزن به اتمام رسیده و احداث یک مخزن دیگر هم 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/2258/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول