اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‏ها و فضای سبز سمنان خبر داد

ایجاد فضایی شاد و ایمن در پارک‏ها و بوستان‏های شهری سمنان

مدیرعامل سازمان پارک‏ها و فضای سبز شهرداری سمنان از ایجاد فضایی مناسب، شاد و ایمن در سطح پارک‏ها و بوستان‏های شهری سمنان خبر داد.

ایجاد فضایی شاد و ایمن در پارک‏ها و بوستان‏های شهری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، امیر مظاهری امشب در مراسم جشنی در پارک شقایق سمنان اظهار داشت: این جشن با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان به مدت پنج شب و همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن‏ مجتبی (ع) در پارک شقایق سمنان در حال برگزاری است.

مدیرعامل سازمان پارک‏ها و فضای سبز شهرداری سمنان ادامه داد: رویکرد سازمان پارک‏ها و فضای سبز شهرداری سمنان، ایجاد فضایی مناسب، شاد و ایمن در سطح پارک‏ها و بوستان‏های شهری بوده و در این راستا، اقدامات لازم برای برگزاری این چنین مراسمی انجام شده است.

وی با اشاره به حضور و استقبال پرشور مردم از این جشن‏ها، اقدامات سازمان را از جمله تأمین نور و برق مورد نیاز برای مراسم، تأمین نیروی انسانی و ماشین‏ آلات جهت نظافت پارک‏ها و برقراری امنیت در پارک‏ها برشمرد.

مدیرعامل سازمان پارک‏ها و فضای سبز شهرداری سمنان افزود: همزمان با برگزاری این جشن‏ها، بازارچه خیریه‏ ای نیز با تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان در پارک شقایق سمنان دایر شده است.

مظاهری خاطرنشان کرد: به مناسبت‏های مختلف از جمله نیمه شعبان، جشن‏ها، نمایشگاه‏ها و مراسم مختلفی در طول سال در سطح پارک‏ها و بوستان سطح شهر به همت ارگان‏ها و نهادهای ذیربط برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‏ها و فضای سبز شهرداری سمنان در پایان اذعان داشت: در تمامی این مناسبت‏ها و ایام، سازمان پارک‏ها و فضای سبز با همکاری و فراهم کردن شرایط و امکانات مورد نیاز در سطح پارک‏های بزرگ مساعدت و همراهی لازم را به عمل آورده است.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول