اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه:

598 تن انواع کالاهای اساسی برای تنظیم بازار در مراغه توزیع شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه گفت: 598 تن انواع کالاهای اساسی در سال‌جاری برای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

598 تن انواع کالاهای اساسی برای تنظیم بازار در مراغه توزیع شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از مراغه، حسن مصیبی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مراغه از توزیع 598 تن انواع کالاهای اساسی برای تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد و  اظهار کرد: این کالاهای اساسی شامل 23 تن نخود، 34 تن عدس، 250 تن برنج سفید، تایلندی، آرژانتینی و هندی، 210 تن شکر است.

وی افزود: توزیع 45 تن شکر در مراکز تولیدی برای تبدیل به قند، 10 تن گوشت منجمد، 25 تن مرغ منجمد و 500 کیلوگرم مرغ گرم نیز از دیگر کالاهای اساسی است که طی این مدت برای تنظیم بازار توزیع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه تصریح کرد: طی این مدت 9 هزار و 450 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده که در این زمینه نیز برای 322 مورد بازرسی پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی پرونده‌ها 200 میلیون ریال است.

این مسئول اذعان داشت: با وجود افزایش 2.5 برابری میزان بازرسی طی سال‌جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته با هماهنگی و همکاری بی‌بدیل اصناف میزان تخلفات نسبت به زمان یاد شده 30 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/60002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول