اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

تعدادی از فعالان و چهره‌های انقلابی بحرین در گفت‌وگو با فارس:

اتحادیه اروپا با تصمیم علیه حزب‌الله در صدد باز گذاشتن دست اسرائیل در منطقه است

تعدادی از فعالان و نیروهای انقلابی بحرین هدف اتحادیه اروپا از قرار دادن بازوی نظامی حزب‌الله لبنان در فهرست سازمان‌های تروریستی محاصره مقاومت و بازگذاشتن دست اسرائیل برای توسعه نفوذ خود در منطقه دانستند.

اتحادیه اروپا با تصمیم علیه حزب‌الله در صدد باز گذاشتن دست اسرائیل در منطقه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بحرین، تعدادی از فعالان و نیروهای انقلابی بحرین تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن بازوی نظامی حزب الله لبنان در فهرست سازمان های تروریستی را ظالمانه برشمرده و هدف از آن را  محاصره مقاومت و بازگذاشتن دست اسرائیل برای توسعه نفوذ خود در منطقه دانستند.

اتحادیه اروپا در صدد تنگ کردن عرصه بر مقاومت است

حسن المرزوق از اعضای ارشد جمعیت «الوحدودی» بحرین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بحرین اظهار داشت: تصمیم اتحادیه اروپا در چارچوب نقشه ای بین المللی به منظور تنگ کردن عرصه بر تنها نیروی مقاومت در جهان عرب است تا به این ترتیب صهیونیست ها در منطقه جولان داده و نقشه های خود را به اجرا در آورند و تا زمانی که دولت آمیرکا پشتیبان اسرائیل باشد این روند ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تصمیم اتحادیه اروپا در سیاست و قدرت حزب الله تغییر ایجاد نخواهد کرد اما عجیب اینکه این تصمیم همزمان با جنگ علیه سوریه و متحدان آن و از همه مهم تر حزب الله صورت گرفته است تا به خیال خویش با این کار به مقاومت پایان داده و برای همیشه امنیت اسرائیل تضمین شود.

فاضل عباس از چهره های انقلابی بحرین نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس تصریح کرد: درج نام حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی به مثابه خدمت به اسرائیل و آمریکا است در حالی که این دو در مقابل گروههای تروریستی فعال در سوریه سکوت کرده اند و در واقع با این سکوت به جنگ  مقاومت رفته اند.

علی العرادی از فعالان سیاسی و رسانه ای بحرین نیز به خبرنگار فارس گفت: هیچ جای نگرانی برای حزب الله و توان و قدرت  آن وجود ندارد.

وی اظهار داشت: تصمیم اتحادیه اروپا در حالی اعلام شده است که جهانیان شاهدند که این اتحادیه هیچ گاه در مورد نقض پی در پی حریم هوایی لبنان و تهدید حاکمیت و تمامیت ارضی آن سخنی نگفته است.

العرادی افزود: هدف از درج نام حرب الله در فهرست سازمان های بین المللی، جلب رضایت لابی صهیونیستی – آمریکایی به هر قیمت ممکن است و این در حالی است که برخی اعضای اتحادیه اروپا از موضوع و جزئیات آن بی خبر هستند.

وی گفت: از آنجا که پیش از این شاهد سکوت عربها در قبال حمله اسرائیل به لبنان بودیم اکنون سکوت برخی محافل لبنانی در قبال تصمیم اتحادیه اروپا علیه حزب الله جای تعجب ندارد.

این فعال بحرینی در ادامه اظهار داشت: هیچ جای نگرانی برای حزب الله و توان و قدرت آن وجود ندارد زیرا تمام اهالی جنوب لبنان و آزادگان اهل تسنن و مسیحیان در لبنان در کنار مقاومت هستند و حتی خود مقاومت هستند.

العرادی در مورد موضع دولت لبنان در قبال تصمیم اتحادیه اروپا گفت: موضع رسمی لبنان مبتنی بر رد این تصمیم است زیرا این تصمیم، معروف ترین و شرافتمندانه ترین نیروی مقاومت جهان  که عربها را سر بلند کرده است، زیرسوال برده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول