اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق ذوب‎آهن:

اتفاقات سال گذشته برای ذوب‎آهن رخ نمی‎دهد/ به آینده خوش بینم

بازیکن سابق ذوب‎آهن گفت: اطمینان دارم اتفاقات سال گذشته برای این تیم رخ نمی‎دهد.

اتفاقات سال گذشته برای ذوب‎آهن رخ نمی‎دهد/ به آینده خوش بینم

عباس سیمکانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به دیر بسته شدن ذوب‎آهن این تیم زمان را از دست داد و به دلیل عدم شناخت بوناچیچ از بازیکنان زمان می‎برد تا این مربی آشنایی کاملی از بازیکنان به دست بیاورد.

وی با اشاره به بازی هفته نخست ذوب‎آهن تصریح کرد: روی بازی نخست نمی‎توان حساب زیادی باز کرد و باید شرایط این تیم را در هفته‎های آینده مشاهده کرد.

بازیکن سابق ذوب‎آهن تاکید کرد: گل نخستی که ذوب‎آهن برابر استقلال خوزستان دریافت کرد برخلاف جریان بازی بود و گل دوم نیز زمانی رخ داد که بازیکنان تیم خوزستانی به دلیل زدن گل نخست روحیه گرفته بودند و بی‎دقتی بازیکنان ذوب‎آهن نیز مزید بر علت شد تا این تیم گل دوم را نیز دریافت کند.

وی با بیان اینکه من به آینده ذوب‎آهن خوش‎بین هستم افزود: هر چند بازی هفته دوم نیز مقابل پرسپولیس است و برای این تیم سخت است اما اطمینان دارم در صورت رفع مشکلات تیم وضعیت ذوب‎آهن بهتر می‎شود.

سیمکانی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اتفاقات ابتدای فصل گذشته ذوب‎آهن و باخت‎های پیاپی در این فصل هم برای این تیم رخ دهد اضافه کرد: سال گذشته جریانات به نحوی پیش رفت که پولی به این باشگاه تزریق نمی‎شد اما شرایط امسال با فصل گذشته متفاوت است چراکه هم اکنون ذوب‎آهن از لحاظ مالی مشکل ندارد و در ضمن به لوکا مربی ذوب‎آهن نیز خوش‌بین هستم و امیدوارم که این تیم در بازی‎های آینده بتواند نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول