اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یک کشتی باری اوکراینی در سواحل لیبی ربوده شد

وزارت امور خارجه اوکراین ربوده شدن یک کشتی باری با 19 خدمه این کشور در سواحل لیبی را تایید کرده و نماینده دیپلماتیک موقت لیبی در کی‌یف را برای توضیح در این مورد این حادثه احضار کرد.

یک کشتی باری اوکراینی در سواحل لیبی ربوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، وزارت امور خارجه اوکراین اخبار منتشره در مورد ربوده شدن کشتی باری «ایتل» (Etel) که تمامی خدمه آن اوکراینی بودند را مورد تایید قرار داد.

بر اساس گزارشات رسیده این کشتی که دارای 19 خدمه از اتباع اوکراینی بود در تاریخ 17 جولای در آب‌های ساحلی کشور لیبی توسط افراد ناشناس مسلح ربوده شد. دزدان دریایی یک روز بعد 3 خدمه کشتی را به مکان نامعلومی منتقل کردند، ولی بعد از چند ساعت آنها را به کشتی بازگرداندند. 

در تاریخ 19 جولای، نماینده دیپلماتیک موقت در کی‌یف به وزارت خارجه اوکراین احضار شد و در دیدار با "گنادی لاتی" نماینده ویژه این وزارتخانه در مسائل خاورمیانه با ابراز تاسف نسبت به وقوع حادثه ربوده شدن کشتی اوکراینی، تاکید کرد که هرچند طرف اوکراینی به این حادثه به چشم یک برخورد غیردوستانه نگاه می‌کند که گویای عدم توانایی دولت لیبی در کنترل اوضاع در این کشور و تامین امنیت و رعایت قوانین بین المللی است، ولی مقامات طرابلس تمامی تلاش خود را برای حل این مشکل در حد توان خود انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول