اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه:

حزب اعتدال و توسعه به دنبال سهم‌خواهی از دولت نیست

مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: این حزب به دنبال سهم‌خواهی از دولت یازدهم نیست.

حزب اعتدال و توسعه به دنبال سهم‌خواهی از دولت نیست

محسن راجی‌اسدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در صورتی که دکتر روحانی تشخیص بدهد که از ظرفیت‌های افراد این حزب استفاده کند، با کمال میل در خدمت دولت منتخب خواهیم بود، اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه برای خدمت رسانی و توسعه کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

وی مشی دولت یازدهم را اعتدال عنوان کرد و گفت: با توجه به سابقه رئیس جمهور منتخب که همواره در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب ثابت کرده که به اعتدال اعتقاد دارد، از این رو موفقیت‌های دولت به خاطر این مشی در عرصه‌های مختلف دور از ذهن نیست.

* کابینه دولت یازدهم ظرف 48 ساعت بعد از تنفیذ اعلام می‌شود

راجی‌اسدآبادی با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها درباره کابینه دولت یازدهم نیز گفت: این گمانه زنی‌ها شاید با آنچه که رئیس جمهور منتخب بررسی و در حال تصمیم گیری هستند، متفاوت باشد لیکن همان‌طور که ایشان اعلام کرده‌اند کابینه دولت یازدهم ظرف 48 ساعت بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری برای رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه اکنون کمتر از 2 هفته مانده به تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب مانده است اظهار کرد: دولت مصمم بوده تا از این فرصت ضمن بررسی نامزدهای مختلف برای کابینه، مشکلات اساسی مردم و جامعه را نیز بررسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

* افراد اتوبوسی در دولت جایگاهی ندارند

مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه یکسری افراد به صورت اتوبوسی وارد دولت گذشته شده‌اند، گفت: این افراد در دولت یازدهم جایگاهی نداشته و به تبع باید جای خودشان را به افراد متخصص بدهند.

وی افزود: اینکه چه طیفی و چه افرادی در دولت خدمت خواهند کرد، بسته به تخصص و زمینه‌های خدمت رسانی آنان باز می‌گردد.

راجی‌اسدآبادی با بیان اینکه برخی افراد نیز به دنبال موج سواری بودند، گفت: طبیعتاً این افراد نیز در دولت یازدهم جایگاهی نداشته و صرفاً افرادی که مشی اعتدال داشته و تخصص لازم را برای خدمت‌رسانی به مردم که دغدغه دولت بوده استفاده خواهد کرد.

*تمام مشکلات کشور از سوی روحانی احصاء شده است

مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه تمام مشکلاتی که کشور با آن مواجه بوده از سوی روحانی احصاء شده است، گفت: رئیس جمهور منتخب در مرکز مطالعات استراتژیک فضای خوبی را به وجود آورده به گونه‌ای که به صورت تخصصی در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی و غیره کارهای کارشناسی را انجام داده و تمام مسائل و مشکلات کشور را بررسی و اکنون دارای برنامه در تمامی این زمینه‌ها به منظور رفع یا کاهش مشکلات هستیم.

به گفته وی، تمامی مشکلات دسته بندی شده و دولت منتخب برای رفع آن با تمام وجود اهتمام دارد.

*گمانه زنی‌ها در مورد استانداران صحیح نیست

مسئول امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه همچنین گمانه زمانی در مورد تغییر و تحول و نام بردن از برخی اشخاص برای تصدی مسئولیت استانداری را در محافل صحیح ندانست و گفت: باید منتظر تشکیل دولت و تصمیم رئیس جمهور و وزیر کشور در این زمینه باشیم.

وی افزود: از آنجا که وزیر کشور و کابینه تا زمان تنفیذ حکم و از سویی رای اعتماد مجلس به وزرا مشخص نشده است، از این رو نام بردن از افراد مختلف برای تصدی استانداری‌های استان‌های مختلف قابل اعتماد نیست و صرفاً در حد گمانه زنی محافل است.

راجی‌اسدآبادی تاکید کرد: باید مسئولان صرفاً دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند و تا زمانیکه در مسئولیت خود بوده در این زمینه از هر گونه تلاش غفلت نورزند.

انتهای پیام/63002/‌ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول