اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح ولایت ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر خبر داد

حضور بیش از 200 دانشجوی بوشهری در طرح ولایت

مسئول طرح ولایت ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: امسال بیش از 200 نفر از دانشجویان سراسر استان در طرح ولایت شرکت می‌کنند.

حضور بیش از 200 دانشجوی بوشهری در طرح ولایت

محسن رزمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: دوره‌های آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با عنوان «طرح ولایت» در سه سطح برگزار می‌شود که سطح استانی آن بیستم مرداد ماه به مدت 14 روز در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی گفت: برای ارتقای سطح کیفی و بهرمندی بیشتر دانشجویان از این طرح، از اساتید و سخنرانان برجسته کشوری و استانی استفاده می‌شود.

رزمی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان در دوره‌های استانی آموزش‌هایی را با موضوعات خداشناسی، دین شناسی، انسان شناسی، حکومت اسلامی و ولایت مطلقه فقیه، مباحث تاریخی و سیاسی ایران، جهاد اقتصادی، سبک زندگی اسلامی، مسائل مربوط به بسیج دانشجویی و راهبردهای آن و مباحث مربوط به شجره طیبه صالحین فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این طرح 5 سال است که در استان بوشهر اجرا می‌شود، گفت: استان بوشهر امسال 60 نفر از برگزیدگان سطح استانی را برای گذراندن دوره مقدماتی و تکمیلی کشوری اعزام کرد که از این تعداد 37 نفر خواهر و 23 نفر برادر هستند.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول