اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در دیدار با یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین

فیصل مقداد: تصمیم ما رویارویی با اسرائیل است/ طرح اسرائیل برای درگیر کردن فلسطینیان

معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد که با وجود مشکلات و سختی‌هایی که سوریه با آن مواجه است، با این حال تصمیم این کشور در مقابله با تجاوزهای اسرائیلی همچنان به قوت خود باقی است.

فیصل مقداد: تصمیم ما رویارویی با اسرائیل است/ طرح اسرائیل برای درگیر کردن فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، «فیصل مقداد»، معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با «زکریا الآغا»، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد که با وجود مشکلات و سختی‌هایی که سوریه در مرحله کنونی با آن مواجه است، با این حال تصمیم این کشور در مقابله با تجاوزهای اسرائیلی همچنان به قوت خود باقی است.۲

وی افزود: سوریه همچنان بر این امر تاکید می‌کند که باید به اشغالگری‌ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سرزمین‌های عربی در فلسطین اشغالی و بلندی‌های جولان سوریه پایان داد.

مقداد با تاکید بر اینکه این اصول و مبادی هیچ‌گاه نباید از دستورات و تصمیمات دولت‌ها و ملل عربی حذف و نادیده گرفته شود و این تصمیمی استراتژیک است، افزود: قضیه فلسطین باید همیشه قضیه اصلی جهان عرب باشد.

معاون وزیر خارجه سوریه در ادامه تاکید کرد که حمله گروه‌های مسلح به اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در سوریه بخشی از توطئه علیه سوریه است و درگیر کردن فلسطینیان و برخی از کشورهای عربی در حوادث جاری سوریه طرحی اسرائیلی است.

وی مهمترین هدف این طرح اسرائیلی را پایمال کردن حق و حقوق مشروع فلسطینیان و در راس آن حق بازگشت آوارگان فلسطینی دانست و تاکید کرد: کسانی‌که آوارگان فلسطینی را در سوریه هدف قرار می‌دهند، در واقع قضیه فلسطین را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول