اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

درگیری فلسطینیان «یرموک» با تروریست‌های سوریه برای سومین روز متوالی

درگیری‌های شهروندان فلسطینی مقیم اردوگاه «یرموک» سوریه با گروهک‌های تروریستی که از مدتی پیش بر این اردوگاه سیطره پیدا کرده‌اند، وارد سومین روز متوالی شد.

درگیری فلسطینیان «یرموک» با تروریست‌های سوریه برای سومین روز متوالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، جنگ برخی گروه‌های فلسطینی ساکن اردوگاه یرموک با افراد مسلح در حالی وارد سومین روز متوالی شد که کمیته‌های مردمی این اردوگاه پیشروی‌های گسترده‌ای در پاکسازی آن از وجود تروریست‌ها محقق کرده و عقب نشینی‌های افراد مسلح شدت بیشتری به خود گرفته است.

یکی از مبارزان فلسطینی یرموک به خبرنگار فارس در سوریه گفت: هدف اصلی ما در این مرحله سیطره بر خیابان «ثلاثین» است که شاهراه اساسی این منطقه به شمار می‌رود و به بیشتر مناطق راه دارد. مبارزان «جبهه آزاد سازی فلسطین- فرماندهی کل» و «جنبش فتح انتفاضه» بعد از درگیری‌های شدیدی وارد آن خیابان شدند.

به گفته این منبع فلسطینی بیش از 30 تروریست در درگیری‌ با مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیده و سایر مجموعه‌های مسلح نیز به خیابان‌ها و کوچه‌های مجاور پلیس یرموک متواری شده‌اند.

بر اساس این گزارش جنگ در یرموک ممکن است تا چند روز دیگر به طول بینجامد ولی چنانچه پیشروی‌های کمیته‌های مردمی به همین منوال پیش برود، به زودی به عنوان منطقه امن اعلام خواهد شد.

از طرفی دیگر،‌ درگیری‌های خونینی بین نیروهای ارتش سوریه و افراد مسلح در کوی «القابون» و «مرج السلطان» در ریف دمشق گزارش شد. یگان‌هایی از ارتش سوریه همچنین یک سلسله عملیات دیگری را در مناطق «الشیفونیه» و«مزارع العب» ریف دمشق اجرا کردند.

عملیات ارتش سوریه به منظور پاکسازی کامل مناطق ریف دمشق همچنان ادامه دارد. در عملیات روز گذشته ارتش در این منطقه چند تن از افراد مسلح کشته و یا زخمی شدند.

انتهای پیام/خ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول