اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار انجام می‌شود

برگزاری آیین تجلیل از خادمان مساجد خراسان شمالی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری آیین تجلیل از خادمان، بانیان و منادیان مساجد این استان از سوی این معاونت خبر داد.

برگزاری آیین تجلیل از خادمان مساجد خراسان شمالی

محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این حرکت برای نخستین بار توسط شهرداری انجام می‌شود، اظهار کرد: در این آیین از 25 نفر از خادمان، بانیان و منادیان مساجد استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی پنج نفر از این افراد را از شهرستان‌های مانه و سملقان، اسفراین و شیروان دانست و گفت: برخی از این شخصیت‌ها بالای 90 سال سن دارند.

موفق با اشاره به برگزاری این آیین در آخرین هفته در تالار حافظ بجنورد تصریح کرد: افزون بر این از خانواده شماری از مرحومان در عرصه مسجد برای گرامیداشت یاد آنان تجلیل خواهد شد.

وی از مرحوم شاددل، حاجی کشور، حاجی امامی از جمله این افراد یاد کرد و افزود: تلاش می‌شود تا این برنامه همه ساله در مرکز خراسان شمالی با محوریت شهرداری برگزار شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد همچنین از برنامه ریزی برای اجرای نمایش خیابانی پر پرواز در بوستان شهربازی خبر داد.

وی گفت: این اثر هنری که کاری از هنرمندان زندان بجنورد بوده به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) فردا عصر به اجرا در می‌آید.

موفق یادآور شد: پیش از این هنرمندان یاد شده در جنگ شادی که به مناسبت نیمه شعبان در تالار شهرداری برگزار شده، مشارکت داشته‌اند.

بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول