اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

کاهش 49 درصدی کشته‌شدگان تصادفات در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش 49 درصدی کشته شدگان سوانح رانندگی در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

کاهش 49 درصدی کشته‌شدگان تصادفات در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار عزیزالله ملکی گفت: توجه به ارتقای ‌انضباط ترافیکی در استان و بسترسازی و بهینه‌سازی سطح بهره‌وری در این بخش از اولویت‌های مهم پلیس در سال جدید بوده است.

وی افزود: با بررسی‌های کارشناسانه و اتخاذ رویکرد تخصصی و حرفه‌ای نسبت به مأموریت‌ها و توجه ویژه به متناسب‌سازی نیروی انسانی و تجهیزات در حوزه راهنمایی و رانندگی بازخوردهای مثبتی در ارتقای ‌امنیت ترافیکی در استان حاصل آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به کاهش 49 درصدی تصادفات فوتی در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: در تیرماه سال جاری تعداد 39 نفر از هموطنان عزیز طی سوانح رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 3 نفر در حوزه درون شهری و 36 نفر نیز در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

به گفته وی؛ در این بازه زمانی سیر نزولی تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری 82 درصد و در حوزه برون شهری 39 درصد بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله مدیریت عبور و مرور موضوعی فرا سازمانی است و استفاده از شیوه‌های نو و همکاری سازمان‌ها و نهادها به منظور ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی جامعه ضرورتی مهم در استان است که باید مسئولان بدان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول