اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش رزمی ساری خبر داد

برگزاری مسابقه کیک بوکسینگ منتخب ایران و ساری

رئیس هیئت ورزش رزمی ساری از برگزاری مسابقه کیک بوکسینگ بین دو تیم منتخب ایران و ساری خبر داد.

برگزاری مسابقه کیک بوکسینگ منتخب ایران و ساری

احمد یعقوبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقه دوستانه کیک بوکسینگ دو تیم منتخب کشور و ساری 15 شهریور در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با حضور بزرگان رزمی کشور برگزار می‌شود.

وی کشف استعداد و نخبه را مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت نام برد و افزود: با برگزاری مسابقات رزمی بین باشگاه‌های شهرستان می‌توان در کشف استعداد موفق عمل کرد.

رئیس هیئت ورزش رزمی ساری در ادامه از برگزاری کلاس مربیگری و داوری ورزش رزمی در مرکز استان خبر داد و ابراز داشت: برای بالابردن سطح ارتقا و دانش مربیان و داوران اینگونه کلاس‌ها با حضور نماینده فدراسیون در ساری برگزار می‌شود.

یعقوبی‌زاده افزود: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ورزشکاران رزمی استان نداشتن رئیس هیئت رزمی است که به نوعی ورزشکاران در بی‌تکلیفی به سر می‌برند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس هیئت جدید، وضعیت ورزشکاران رزمی استان را مشخص کنند.

انتهای پیام/86005/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول