اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار فرهنگی جنوب تهران/

برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی در خانه فرهنگ دولت‌آباد

خانه فرهنگ دولت‌آباد به منظور شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشـــان کارگاه آموزش داستان‌نویسی برگزار می‌کند.

برگزاری کارگاه آموزش داستان‌نویسی در خانه فرهنگ دولت‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، خانه فرهنگ دولت‌آباد به‌منظور شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشـــان در زمینه داســتان نویسـی اقــدام به برگزاری «کارگاه آموزش داستان نویسی» کرده است.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد در جمع خبرنگاران از برگزاری «کارگاه آموزش داستان نویسی» در این خانه فرهنگ خبر داد.

حسن حقانی در تشریح این خبر گفت: کارگاه آموزش داستان نویسی پنج شنبه‌ها ساعت 10 صبح توسط سودابه فرضی پور نویسنده «کتاب همین است که هست» برپا می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاقمنــدان می‌توانند برای کسب اطــلاعات بیشتر به خانه فرهنگ دولت‌آباد واقــع درشــهرری،‌ فلــــکه اول دولت‌آباد، خیابان دهخدا‌، کوچه شهید دریابیـک، کوچه شهید رمضــانی شــماره 50 مراجـــعه کنند.

شورای فرهنگ عمومی شهرری تشکیل جلسه داد

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور اعضای این ستاد تشکیل شد.

پرداختن به سوال مقام معظم رهبری در حوزه سبک زندگی اسلامی و الگوی تفریح سالم در جامعه اسلامی ، ارزیابی و برنامه های فعالیتهای فرهنگی تابستانی ، هماهنگی برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان و توضیحات مسئول امور مساجد شهرستان ری در خصوص برنامه ریزی های انجام شده طرح تکریم مساجد و استقبال از ماه مبارک رمضان بخشی از دستور این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام شاهچراغی، رئیس شورای فرهنگ عمومی در ابتدای گفته های خود با حمد و سپاس از باریتعالی بخاطر قرار دادن ماه رمضان به عنوان ماه پر خیر و نزول قرآن و اشاره به 40 نام از این ماه به شرح مراحل سه گانه امساک «‌اکل و شرب، امساک اعضاء و بالاتر از آن روزه قلب و مرتبه ی اولیاءالله پرداخت.

این گزارش حاکی است، پنجاه و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، امیرحسین باقر نژاد معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول