اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

درصدد نهادینه شدن فرهنگ و تمدن اسلامی در اصفهان هستیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاخصه‌های فرهنگ و تمدن اسلامی باید در تمام بخش‌ها و ابعاد مختلف زندگی مردم نهادینه شود و شهرداری اصفهان با احداث پارک فرهنگ و تمدن اسلامی در راستای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

درصدد نهادینه شدن فرهنگ و تمدن اسلامی در اصفهان هستیم

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری اظهار کرد: توسعه و ارتقای فضای سبز و افزایش سرانه فضای سبز در مناطق مختلف شهر از برنامه‌ها و رسالت‌های اصلی شهرداری اصفهان تلقی می‌شود.

وی به ضرورت توسعه و ارتقای فضای سبز موجود در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: افزایش سرانه فضای سبز سبب کاهش آلاینده‌های زیست محیطی موجود در کلان‌شهر اصفهان محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه احداث و راه‌اندازی پارک‌ها از رسالت‌های اصلی شهرداری برای توسعه فضای سبز در سطح شهر است، تصریح کرد: احداث پارک فرهنگ و تمدن اسلامی در اطراف پل تاریخی شهرستان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی شهرداری برای توسعه فضای سبز شهری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نماد‌های مربوط به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در این پارک برای شهروندان به نمایش گذاشته می‌شود، اضافه کرد: شاخصه‌های فرهنگ و تمدن اسلامی باید در تمام بخش‌ها و ابعاد مختلف زندگی مردم نهادینه شود و شهرداری اصفهان با احداث پارک فرهنگ و تمدن اسلامی در راستای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

قربانی با اشاره به اینکه در آینده برنامه‌های متناسب با مباحث فرهنگ و تمدن اسلامی در این پارک اجرا می‌شود، اضافه کرد: همچنین راه‌اندازی این پارک می‌تواند مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌های مقطعی در زمینه مباحث مختلف فرهنگی باشد.

وی با تاکید بر اینکه احداث پارک فرهنگ و تمدن اسلامی اقدامی نمادین برای نهادینه شدن فرهنگ و تمدن اسلامی در زندگی مردم است، افزود: البته بحث فرهنگ و تمدن اسلامی باید به صورت واقعی و در اقدامات، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و قوانین اجرایی در سطح شهر‌ها نهادینه شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول