اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر کرمانشاه اعلام کرد

توزیع 15 هزار سبد غذایی طرح همای رحمت در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان کرمانشاه گفت: توزیع 15 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان استان کرمانشاه با اجرای طرح همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان انجام شد.

توزیع 15 هزار سبد غذایی طرح همای رحمت در کرمانشاه

عادل شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح 15 هزار سبدغذایی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با ذکر اینکه این سبدغذایی شامل برنج، روغن، قند و شکر، رب گوجه فرنگی، کنسرو و ماکارونی است، افزود: به یک‌هزار و 500 نیازمند در ماه مبارک افطاری خواهیم داد.

شفیعی خاطر نشان کرد: سرکشی از خانواده‌های بی‌بضاعت و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد و کاروان سلامت هلال‌احمر کرمانشاه از 20 روستای‌هدف در استان بازدید می‌کنند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه، در این کاروان تیم و تجهیزات پزشکی وجود دارد و کار ویزیت و توزیع دارو به صورت رایگان انجام می‌گیرد و در این 20 روستا حدود یک‌هزار و 500 نفر خدمت می‌گیرند.

* ثبت‌نام 850 داوطلب برای اهداء عضو در کرمانشاه

شفیعی اظهار داشت: طرح اهداء خون توسط اعضا انجام می‌شود و در این طرح 2 هزار و 500 نفر از اعضای جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خون اهدا می‌کنند.

وی از آغاز طرح ثبت‌نام برای اهداء عضو در صورت مرگ مغزی خبر داد و اعلام کرد: تاکنون 850 نفر فرم مخصوص پیوند اعضا را تکمیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: طرح شناسایی مستمندان در روستاهای محروم استان را در دست داریم و جلب مشارکت‌های عموم مردم نیکوکار و خیران برای اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هلال‌احمر از دیگر برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/2700/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول