اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کرد

فروش یک میلیارد و 200 میلیون ریالی ناشران در نمایشگاه قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: حدود 40 ناشر در نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی کرمانشاه حضور داشتند و هر ناشر به‌طور متوسط 3 میلیون تومان فروش داشت.

فروش یک میلیارد و 200 میلیون ریالی ناشران در نمایشگاه قرآنی

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی کرمانشاه به‌مدت 10 روز در کرمانشاه دایر بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

آفتابی عنوان کرد: به‌طور میانگین روزانه حدود 5 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و محصولات در این نمایشگاه 40 درصد تخفیف داشت و حتی برخی کتب با تخفیف بیشتری عرضه می‌شدند.

وی میزان بن توزیع شده در این نمایشگاه را 20 میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: حدود 40 ناشر در این نمایشگاه حضور داشتند و هر ناشر به‌طور متوسط 3 میلیون تومان فروش داشت.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حدود 90 هزار جلد کتاب در قالب 20 هزار عنوان و یک‌هزار و 500 عنوان نرم‌افزار قرآنی و 500 اثر هنری در این نمایشگاه عرضه شد.

آفتابی خاطر نشان کرد: غرفه‌های عفاف و حجاب، ایستگاه نقاشی کودکان و مسابقه و آموزش قرآن کریم از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول