اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی بسکتبال:

ملی‌پوشان آسیب‌دیده برای مسابقات آسیایی مشکلی ندارند

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تعدادی از ملی‌پوشان با مصدومیت جزیی روبه‌رو شدند که برای شرکت در مسابقات آسیایی مشکلی ندارند و به این رقابت‌ها می‌رسند.

ملی‌پوشان آسیب‌دیده برای مسابقات آسیایی مشکلی ندارند

مهمد بچیرویچ امروز در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: آخرین مرحله اردوی تیم ملی در مازندران در حال برگزاری است.

وی با اعلام اینکه وضعیت بسیار خوبی در مازندران برای ملی‌پوشان مهیا شده است، افزود: همه چیز از هتل محل اقامت، مکان تمرین و سالن آن خیلی خوب بوده و مازندران از مردم بسیار خونگرمی برخوردار است که خوب از ما استقبال کردند و ما را در بین خود پذیرا بودند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس پس از مصدومیت‌هایی که پس از حامد حدادی دیروز به سراغ سامان ویسی آمد و وضعیت ملی‌پوشان آسیب‌دیده تا آغاز مسابقات آسیایی ابراز داشت: در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی تعدادی از ملی‌پوشان با مصدومیت جزیی روبه‌رو شدند که برای شرکت در مسابقات آسیایی مشکلی ندارند.

بچرویچ تاکید کرد: ملی‌پوشان به این رقابت‌ها می‌رسند زیرا وضعیت‌شان خیلی بد نیست، حدادی دچار سرماخوردگی شده و ویسی نیز از ناحیه پا آسیب‌دیدگی دارد که زیاد مهم و جدی نیست.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول