اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تأکید کرد

فراهم کردن شرایط پیوند کلیه در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با داشتن امکانات و تجهیزات لازم برای راه‌اندازی بخش پیوند کلیه آماده است.

فراهم کردن شرایط پیوند کلیه در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در نشست با مسئولان انجمن حمایت از بیماران کلیه استان بوشهر با بیان اینکه بیمارستان شهدای خلیج فارس با امکانات و تجهیزات مدرن راه‌اندازی شده است، گفت: هر روز در این مرکز درمانی که با تلاش مضاعف استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه‌اندازی شده است، شاهد افتتاح مراکز جدید از جمله جراحی قلب، پیوند قلب، انژیوگرافیَ، و دیگر تخصص‌ها هستیم که جا دارد مسئولان امر در راه‌اندازی بخش پیوند کلیه با توجه به افزایش بیماران نارسایی کلیه تلاش کنند.

وی ادامه داد: در استان بوشهر بیش از سه هزار بیمارنارسایی کلیه شناسایی شده است که قطعاً این تعداد بیش از رقم اعلام شده است.

معاون استاندار بوشهر بر راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیماران کلیوی تأکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این درمانگاه تخصصی بخش عمده‌ای از مشکلات بیماران کلیوی از جمله پزشکان متخصص، دارو و مراحل پیوند کلیه برطرف می‌شود.

پرآور بر گسترش مراکز دیالیز در مرکز شهرستانها تأکید کرد و بیان داشت: بخش دیالیز باید در شهرستان های استان با امکانات و تجهیزات لازم راه‌اندازی شود و فرمانداران موظفند در این امر مهم و خیر با انجمن حمایت از بیماران کلیوی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست استان بوشهر در همه عرصه‌ها دستگیر مردمان دردمند بوده‌اند، افزود: برای تأمین کمک‌های مالی بیماران کلیوی باید راهکارهای لازم در جهت جمع آوری این کمک‌ها ارائه شود که یکی از این راه‌ها ایجاد صندوق‌های حمایت از بیماران کلیوی است که باید در مناطق عمومی بویژه مساجد و نمازخانه‌ها نصب شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه با هماهنگی نماینده ولی فقیه دراستان صندوقی برای کمک به بیماران کلیوی در روز عید سعید فطر ایجاد می‌شود، اظهار داشت: مردم در روز عید سعید فطر کمک‌های شایانی به مستمندان خواهند کرد که با هماهنگی لازم می‌توان بخشی از این کمک‌ها را در جهت رفع مشکلات بیماران کلیوی هزینه کرد.

پرآور در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم استان در همه عرصه‌های حمایتی، تأکید کرد: مشارکت 84درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و 92 درصدی در انتخابات شوراها گواه این ادعا است که مردم همواره وفاداری خود را در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند و بدون شک در حمایت از همنوعان خود تلاش خواهند کرد.

وی همچنین از وجود امنیت کامل در استان بوشهرخبر داد و یادآور شد: وجود این امنیت باعث شده که مخلان ناامنی جایی در استان نداشته باشند، چراکه با کوچکترین حرکت ناامنی در اختیار قانون قرار می‌گیرند.

معاون استاندار بوشهر همچنین بر فراهم کردن امنیت خاطر بیماران نارسایی کلیه تأکید کرد و گفت: این نوع امنیت با فراهم کردن تجهیزات و امکانات لازم و حمایت مالی مردم نوع‌دوست مهیا می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول