اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بانک رفاه استان همدان:

بانک رفاه 30 هزار حقوق‌بگیر تأمین اجتماعی همدان را پوشش می‌دهد

سرپرست بانک رفاه استان همدان گفت: بانک رفاه همدان تعداد 30 هزار نفر حقوق‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی را پوشش می‌دهد.

بانک رفاه 30 هزار حقوق‌بگیر تأمین اجتماعی همدان را پوشش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یوسف حیدری بعد از ظهر امروز در یک نشست مطبوعاتی با بیان اینکه بانک رفاه کارگران مجموعه‌ای از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: در سال 1347 نخستین شعبه این بانک در استان همدان شروع به کار کرد.

وی افزود: در حال حاضر بانک رفاه با 24 شعبه، 6 واحد خدمات خاص و 240 نفر نیرو در سطح استان خدمات ارائه می‌کند.

سرپرست بانک رفاه استان همدان تصریح کرد: بانک رفاه در سال 91 به صورت قطعی به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی از نظر تعداد شعب و پرسنل در نظام بانکی کشور مطرح شد.

وی با اشاره به مسئولیت‌های این بانک بیان داشت: این بانک علاوه بر مسئولیت‌های حوزه نظام بانکی، مسئولیت‌هایی نیز در راستای خدمات سازمان تأمین اجتماعی عهده‌دار است.

حیدری با اشاره به وظایف بانک رفاه در راستای خدمات سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: پرداخت حقوق مستمری‌بگیران، از کارافتادگان و وصول حق بیمه‌های کارگری، پرداخت حقوق کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت تمام امور بانکی تأمین اجتماعی، پرداخت تسهیلات به مستمری‌بگیران و کارکنان از جمله وظایف بانک رفاه به شمار می‌رود.

*بانک رفاه رتبه دوم رضایتمندی مشتریان در همدان را دارد

وی ادامه داد: بانک رفاه در حوزه بانکداری نیز مانند دیگر بانک‌های دولتی در راستای وظایف بانکی و مدنی خود در سطح استان فعالیت داشته و از سال 91 نیز به عنوان یک بانک خصوصی ادامه فعالیت می‌دهد.

سرپرست بانک رفاه همدان با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته یادآور شد: بانک رفاه در آخرین ارزیابی صورت گرفته از طرف استانداری رتبه دوم رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: در سطح کشور نیز به عنوان هشتمین سال پیاپی رتبه نخست را در این زمینه کسب کرده است.

حیدری ابراز داشت: بانک رفاه در حوزه مسئولیت‌های بانکی خود ارائه تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده، زندانیان، مسکن روستایی و تسهیلات در راستای توسعه بخش صنعت و کشاورزی را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا نیز تسهیلات ویژه‌ای به آنان پرداخت شده، اضافه کرد: تسهیلات در راستای توسعه خوداشتغالی نیز از دیگر تسهیلات پرداختی بانک رفاه محسوب می‌شود.

*بانک رفاه پیشرو در بانکداری الکترونیک/ بانک رفاه 600 صندوق امانت ظرفیت دارد

سرپرست بانک رفاه استان همدان اظهار داشت: بانک رفاه در زمینه بانکداری اینترنتی نیز جزو بانک‎‌های پیشرو بوده است.

وی با بیان اینکه بانک رفاه در سطح استان دارای صندوق امانت است، گفت: بانک رفاه 600 صندوق امانت ظرفیت دارد که 200 صندوق آن فعال است.

حیدری تأکید کرد: بانک رفاه در سطح استان دارای 36 دستگاه ATM، یک‌هزار و 50 دستگاه‌ پست فعال و 33 دستگاه پین‌پد(PINPAD) است.

به گفته وی از دیگر خدمات بانک رفاه در کنار سایر بانک‌ها افتتاح انواع حساب‌ها و سپرده‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در غالب طرح‌های مختلف است.

سرپرست بانک رفاه همدان افزود: از دیگر خدمات بانک رفاه افتتاح حساب جاری بدون دسته چک برای کسانی است که نمی‌توانند دسته چک داشته باشند.

وی ادامه داد: بانک رفاه همدان تعداد 30 هزار نفر حقوق‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی را پوشش می‌دهد و تمام کارگاه‌هایی که با سازمان تأمین اجتماعی رابطه دارند با بانک رفاه نیز در ارتباط هستند.

حیدری بیان داشت: در راستای رفاه حال حقوق‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی به آنان کارت ارائه شده است تا حضور فیزیکی آنان در بانک به حداقل برسد.

وی اظهار کرد: در زمینه پرداخت حق بیمه و سایر خدمات بانکی نیز تمام شعبات بانک رفاه در سطح استان آماده ارائه خدمات به مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران تأمین اجتماعی هستند.

سرپرست بانک رفاه همدان در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که با سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط هستند ناگزیر باید با بانک رفاه نیز بابت حق بیمه واریزی، دریافت حقوق، غرامت پزشکی و ... در ارتباط باشند که با توجه به خدمات جدید بانک رفاه حضور فیزیکی آنان در بانک به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/89006/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول