اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

حملات افراد تندرو در سینا جان ۶ نفر را گرفت

منابع پزشکی مصری تأکید کردند در پی حملات افراد تندرو در شبه جزیره سینا دست کم 6 نفر کشته شدند که 4 تن از آنها نیروهای نظامی بوده‌اند.

حملات افراد تندرو در سینا جان ۶ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، منابع آگاه پزشکی تأکید کردند که در پی حملات افراد تندرو به شبه جزیره سینا در مرز مصر و اسرائیل و نوار غزه دست کم 6 نفر کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند.

این منابع تأکید کردند که دو تن از قربانی‌ها غیر نظامی و چهار تن دیگر از نیروهای پلیس و ارتش مصر بوده‌اند که در دست کم 10 حمله افراد تندرو به مناطق «رفح» و «العریش» در شمال سینا، کشته شده‌اند.

حملات شب گذشته به سینا خونبارترین حملات در یک ماه گذشته بوده ‌و این منطقه در یک سال گذشته بعد از برکناری «حسنی مبارک» به پایگاهی برای گروه‌های تندرو تبدیل شده و بارها نیروهای نظامی ارتش مصر مورد حمله این گروه‌ها قرار می‌گیرند.

شب گذشته نیز استان سوئز نیز به صحنه درگیری حامیان و مخالفان مرسی تبدیل شده بود که تعداد زیادی از دو طرف زخمی شده بودند؛ بعد از آرامش نسبی در این منطقه «جبهه نجات ملی» برای بررسی پیامدهای خشونت‌های اخیر در این منطقه نشستی فوری برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول