اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

طی ساعات آینده

عملیات گسترده ارتش مصر علیه گروه‌های مسلح در سینا آغاز می‌شود

ارتش مصر طی ساعات آینده عملیات گسترده برای انهدام گروه‌های شبه‌نظامی در صحرای سینا را آغاز خواهد کرد.

عملیات گسترده ارتش مصر علیه گروه‌های مسلح در سینا آغاز می‌شود

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری فارس، ارتش مصر عملیات گسترده برای مقابله با شبه نظامیان مخفی شده در صحرای سینا را امروز آغاز می‌کند.

تلویزیون المیادین در گزارشی با اشاره به اینکه شمارش معکوس برای عملیات نظامی گسترده ارتش علیه شبه نظامیان در حالی با استقرار تعداد زیادی از خودروهای زرهی و پرواز بالگردها آغاز می‌شود که امروز در دو حمله توسط افراد مسلح یک پلیس مصری کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

منابع نظامی گفته‌اند که ارتش آماده اجرای این عملیات است و اکنون تانک‌های ارتش در غالب نیروهای ارتش دوم میدانی مستقر در شمال سینا هم به العریش آمده‌اند.

بنابراین گزارش، افراد مسلح در روزهای اخیر عقب نشینی کرده‌اند، هرچند عبور و مرور آنها از طریق تونل‌های مرزی همچنان ادامه دارد.

عملیات ارتش در وهله اول در نظر دارد تا افراد مسلح را تحت محاصره قرار دهد و پس از آن بخش دوم عملیات خود برای درهم کوبیدن شبه نظامیان را به اجرا درآورد.

این در شرایطی است که عملیات امنیتی نظامیان و یگان‌های نیروهای مسلح در شمال سینا طی 48 ساعت گذشته به کشته شدن 10 تن از عناصر جهادی و تکفیری منجر شده است.

 

از سوی دیگر خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش با انداختن اعلامیه‌هایی بر فراز شهر سینا ، طی آن از شهروندان این مناطق خواسته است که در شب از حضور در مناطق کشاورزی و نیز نزدیک شدن به مکان های امنیتی خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول