اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا خبر داد

اجرا طرح ساحل سالم در نکا

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: طرح ساحل سالم و پارک پاک در ساحل مروارید نکا در حال اجرا است.

اجرا طرح ساحل سالم در نکا

مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: طرح ساحل سالم و پارک پاک با محوریت سردار شهید محمدحسن طوسی در ایام ماه مبارک رمضان و در شب‌های تابستان و بعد از افطار میزبان همشهریان و مسافران است.

وی با بیان اینکه اهداف برگزاری این طرح ایجاد فضای پاک و معنوی در کنار بهره‌برداری از نعمات خدادادی دریا برای همگان است، اظهار داشت: شرایط استفاده از دریای سالم در سال‌جاری فراهم شده و با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع شاهد ایجاد فضایی مفرح برای هموطنان عزیزمان هستیم.

رمضانی با بیان اینکه این طرح برای رفاه حال مسافران ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری افراد متعهد و متخصص در ساحل دریا و همکاری بسیجیان در این طرح بر آنیم تا تابستانی به یاد ماندنی و فضایی مفرح بری افراد به وجود آوریم.

وی ادامه داد: طرح ساحل سالم با قوت و براساس زمان‌بندی تا پایان 25 شهریور پذیرای میهمانان و گردشگران از تمام نقاط کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا همچنین با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این طرح یادآور شد: فروشگاه صنایع دستی، غرفه‌های حجاب و عفاف، غرفه کتاب، جشنواره بادبادک‌ها، جنگ‌های شادی، مهد ساحلی، مشاوره‌های مذهبی، جشنواره غذاهای سنتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسات گفتمان دانشجویی، رادیو ساحل و... از جمله برنامه‌هایی است که در طرح ساحل سالم در حال برگزاری است.

رمضانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن نیز اضافه کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب برای مقابله با برنامه‌های ضد فرهنگی ماهواره‌ای اقدام شود. 

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های جنگ شادی در سواحل نکا گفت: سه روز در هفته برای جنگ‌های شادی در سواحل در نظر گرفته شده که بعد از اجرای برنامه و هنگام اذان مغرب، نماز جماعت در ساحل برگزار می‌شود.

رمضانی همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن، دعای توسل، زیارت عاشورا و نیز برپایی نماز در ایام ماه مبارک رمضان در ساحل نکا خبر داد.

فرمانده سپاه نکا افزود: استفاده از دریا محدودیتی برای هیچ کس ندارد و همه می‌توانند با رعایت موازین اسلامی از این مواهب الهی و خدادادی برخوردار شوند.

انتهای پیام/86002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول