اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم:

کاراته‌کاهای ناشنوای قم توانایی بالایی برای کسب مدال از المپیک جهانی دارند

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم گفت: کاراته‌کاهای ناشنوای قمی توانمندی و قابلیت‌های بالایی برای کسب مدال از المپیک جهانی ناشنوایان دارند.

کاراته‌کاهای ناشنوای قم توانایی بالایی برای کسب مدال از المپیک جهانی دارند

مصطفی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کاراته‌کاهای ناشنوای قمی از بهترین‌های حال حاضر کاروان اعزامی ورزشکاران ناشنوای کشورمان به المپیک تابستانی سال 2013 هستند و امید زیادی به کسب مدال توسط آنها داریم.

وی ادامه داد: بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای متعدد زیر نظر مربیان تیم‌ ملی کاراته ناشنوایان، هیئت قم نیز سعی کرده است در حد توان خود با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل بهزیستی استان قم حمایت خوبی از ورزشکاران اعزامی قم به این المپیک داشته باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم با بیان اینکه به موفقیت کاراته‌کاهای ناشنوای قمی در این رقابت‌ها امید زیادی دارد، تصریح کرد: مطمئنم که آنها با تمام توان وارد تاتامی شده و در نخستین حضور خود در المپیک ناشنوایان جهان عملکرد خوبی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: کاراته‌کاهای شایسته قم در کنار دیگر ملی‌پوشان به منظور کسب آمادگی حضور موفق و پرقدرت در دومین دوره بازی‌های المپیک ورزشی ناشنوایان جهان دو ماه به صورت مستمر در اردو بوده‌اند و از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند.

علیزاده با بیان اینکه سه ورزشکار عضو هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم شانس کسب مدال از مسابقات جهانی سال جاری را دارند، افزود: سیدمرتضی جدایی و میثم اخوان در رشته کاراته و ثریا پارس‌لاری در رشته دو و میدانی شانس‌های این هیئت برای کسب مدال از مسابقات جهانی سال جاری هستند.

وی با بیان اینکه کاراته‌‌کاهای قمی روز سه‌شنبه اول مردادماه همراه دیگر ملی‌پوشان و ورزشکاران سایر رشته‌ها راهی المپیک تابستانی ناشنوایان جهان می‌شوند، افزود: قرار شده است ملی‌پوشان کاراته‌کار دو جلسه تمرین پیش از آغاز مسابقات در شهر صوفیه برگزار کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان قم گفت: این برای نخستین بار است که کاراته در چنین رقابت‌های معتبری حضور می‌یابد و قطعاً شناخت کاملی نیز از حریف در دست نیست اما ایرانی‌ها همیشه ثابت کرده‌اند که در میادین سخت توانایی‌های خود را بهتر نشان می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول