اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن:

تنها تیم فوتبال بانوان اصفهان در لیگ برتر هستیم/بدون اسپانسر تعطیل می‌شویم

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن گفت: تیم خود را در رقابت‌های این فصل برای قهرمانی بسته‌ایم و شرایط بسیار خوبی داریم و تنها مشکل تیم ما نداشتن اسپانسر است.

تنها تیم فوتبال بانوان اصفهان در لیگ برتر هستیم/بدون اسپانسر تعطیل می‌شویم

زهرا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمرینات خود را از یک ماه پیش برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان که قرار است از هفتم شهریورماه باشد آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در این مسابقات سوم شدیم تصریح کرد: تیم خود را در رقابت‌های این فصل برای قهرمانی بسته‌ایم و شرایط بسیار خوبی داریم و تنها مشکل تیم ما نداشتن اسپانسر است و در صورتی‌که حامی مالی نباشد تعطیل می‌شویم.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن ادامه داد: هزینه‌های تیم زیاد است و در صورتیکه حامیان مالی هر یک بتوانند تنها بخشی از هزینه‌های تیم از قبیل پیراهن، توپ، سرویس رفت و آمد را نیز تامین کنند کمک بسیار زیادی به تنها تیم اصفهانی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کرده‌اند.

شمس با بیان اینکه تیم ما در حال حاضر نیاز بسیار زیادی به اسپانسر دارد تا بتواند به عنوان تنها نماینده استان در فوتبال بانوان حفظ شود گفت: فردی با هزینه شخصی در حال حاضر بخشی از هزینه‌های تیم را تقبل کرده است.

وی تاکید کرد: تمرینات خود را در شهرهای درچه و زازران برگزار می‌کنیم و مشکلمان زمان نامناسب تمرینات نیز است.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن در ادامه به رقابت‌های دانشجویی بلژیک اشاره کرد و افزود: فدراسیون فوتبال تیم ما را به عنوان نماینده ایران برای حضور در این مسابقات اعلام کرده و در عین حال بخش ناچیزی از هزینه‌های این سفر را می‌پردازد.

وی اضافه کرد: در صورت تامین هزینه‌های مالی، این سفر می‌تواند امتیاز بسیار خوبی محسوب شود و کمک بسیار زیادی برای رشد و ارتقا این رشته در بین بانوان علاقمند شود چراکه تجارب خوبی را به بازیکنان تیم ما اضافه می‌کند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول