اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 94 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از رشد 94 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی ملی استان در هشت سال اخیر خبر داد.

رشد 94 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی در چهارمحال و بختیاری

خسرو عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: حوزه آبخیزداری در هشت سال اخیر بیش از 11 درصد رشد داشته است که این مهم نقش بسزایی در رشد و توسعه استان دارد.

وی از ارتقای سطح حفاظت از جنگل‌های استان در دولت‌های نهم و دهم خبر داد و گفت: جنگل‌های استان از منابع عظیم خدادادی است، برهمین اساس صیانت از این گنجینه طبیعی رسالت اصلی این سازمان به شمار می‎رود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: با توجه به اهتمام دولت‌های نهم و دهم بر ضرورت صیانت از این گنجینه با ارزش حفاظت از جنگل‌های استان بیش از 75 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از رشد 74 درصدی کنترل آتش سوزی و اطفاء حریق در استان خبر داد و گفت: با افزایش دانش، بهره‌وری از امکانات در طی چند سال اخیر کنترل و اطفاء حریق در سریع‌ترین زمان ممکن در استان محقق شده است که این مسئله از بروز بسیاری از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به رشد 94 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی ملی استان در هشت سال اخیر، افزود: در ابتدای روی کار آمدن دولت نهم تنها اسناد 47 درصد اراضی ملی صادر شده بود که تا پایان دولت دهم این رقم به 94 درصد افزایش یافته است.

عبداللهی از استعدادیابی بیش از 74 هزار هکتار از اراضی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه طرح جنگل نیز اکنون به 35 هزار هکتار افزایش یافته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در طول دولت‌های نهم و دهم محقق شد، گفت: سفرهای رئیس محترم جمهور به استان همواره مصوبات بسیار خوبی را برای استان در بر داشت که اجرایی شدن این مصوبات بستر توسعه استان را بیش از پیش محقق می‌کند.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول