اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلانی، زادمهر و خوردبین می‌توانند مفید باشند

پیوس: هیئت‌ مدیره پرسپولیس فوتبالی نیستند / انتظارات از دایی زیاد است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هیئت ‌مدیره جدید پرسپولیس فوتبالی نیستند و گرما و سرمای فوتبال را تجربه نکرده‌اند.

پیوس: هیئت‌ مدیره پرسپولیس فوتبالی نیستند / انتظارات از دایی زیاد است

فرشاد پیوس در حاشیه افتتاح آکادمی پرسپولیس در شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به شرایط کنونی تیم پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس طی دو سال دو جام را با علی دایی بدست آورده است و هواداران پرسپولیس امسال از او انتظارات زیادی برای کسب جام دارند.

وی با اذعان به ناکامی تیم پرسپولیس در دو سال اخیر خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس چندین سال است نتوانسته به یکی از دو جام لیگ برتر و یا جام حذفی برسد اما امسال همه نگاه‌ها به علی دایی است تا این فرد بزرگ بتواند پرسپولیس را به یک مقام قهرمانی در یکی از رقابت‌های لیگ یا جام حذفی برساند.

بازیکن دهه 60 تیم ملی، در خصوص بازیکنان جذب شده این فصل تیم پرسپولیس ابراز داشت: نام‌های سال گذشته پرسپولیس در زمین خوب بازی نمی‌کردند اما امسال جوان‌ها در کنار بازیکنان با تجربه این تیم انگیزه و شور و شوق زیادی دارند تا بتوانند امسال پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌ خود برسانند.

پیوس در ادامه به تغییرات مکرر در هیئت‌مدیره پرسپولیس نیز اشاره و عنوان کرد: هیئت‌مدیره جدید پرسپولیس فوتبالی نیستند و گرما و سرمای فوتبال را تجربه نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: هیئت‌مدیره پرسپولیس باید فوتبالی باشند تا درد فوتبالیست را بشناسند و بتوانند به باشگاه از نظر فنی کمک کنند اما افراد جدید هیئت‌مدیره شامل تعدادی اشخاص سیاسی و افرادی ناآشنا به مسئله فوتبال هستند.

بهترین گلزن تمام ادوار تیم پرسپولیس، در مورد افراد پیشنهادی خود برای عضویت در هیئت‌مدیره نیز بیان داشت: برای هیئت‌مدیره پرسپولیس افرادی مثل کلانی، زادمهر و خوردبین می‌توانند باری را از دوش فوتبال پرسپولیس بردارند و برای این باشگاه مفید باشند.

به گفته وی، هیئت‌مدیره جدید هر چند فوتبالی نیستند اما افرادی قابل احترام هستند که شاید طی ماه‌های آینده باز هم تغییرات زیادی در آن مشاهده شود.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران در عین حال از علی پروین در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان اسطوره فوتبال کشور و پرسپولیس نام برد و گفت: علی پروین برای باشگاه پرسپولیس مهره ارزنده‌ای است که باید هنر استفاده از تجربیات او را داشته باشند.

آکادمی باشگاه پرسپولیس تهران در کاشان با حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تهران، فرشاد پیوس، سعید نعیم‌آبادی، حسین رحمانی، رحیم یوسفی، سعید تهمتن، امیر مهریزی، امید همرنگ و محمد نوروزی افتتاح شد.

انتهای پیام/2406/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول