اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

مرحله جدید طرح ملی «احسان ماندگار» در مشهد آغاز شد

مسئول دبیرخانه طرح ملی «احسان ماندگار» از آغاز عملیات عضوگیری میدانی با حضور این طرح در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس خبر داد.

مرحله جدید طرح ملی «احسان ماندگار» در مشهد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دبیرخانه مرکزی طرح ملی «احسان ماندگار»، مرتضی شرف‌الدین شیرازی هدف از حضور این طرح در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اظهار داشت: اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در زمینه طرح ملی «احسان ماندگار» در راستای ترویج سنت حسنه وقف در جامعه و زمینه‌سازی در راستای تسهیل و تسریع مشارکت شهروندان برای عضویت در طرح اهداف اصلی حضور در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت همواره در راستای نشر علوم قرآنی و آشنا کردن جوانان با این کتاب آسمانی و سنت و سیره ائمه معصومین(ع) برگزار می‌شود، گفت: غرفه «احسان ماندگار» نیز در همین راستا در تمام ایام این نمایشگاه به معرفی وقف که مورد سفارش اکید ائمه معصومین(ع) بوده و نیز طرح احسان ماندگار و ابعاد مختلف خدمات آن می‌پردازد.

مسئول دبیرخانه طرح ملی «احسان ماندگار» با اشاره به اینکه «احسان ماندگار» با مشارکت و تحت نظارت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان‌رضوی و با همکاری شرکت بیمه پاسارگاد برای نخستین بار در کشور در سطح استان خراسان‌رضوی در حال اجرا است، ادامه داد: در طول برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت ضمن ارائه طرح به مراجعان، توزیع بروشور و تراکت تبلیغاتی و تبیینی و همچنین پخش مستند «احسان ماندگار»، انجام تمام مراحل نام‌نویسی و عضویت نیز به انجام می‌رسد.

علاقه‌مندان به شرکت و ثبت‌نام در طرح ملی «احسان ماندگار» می‌توانند در در ایام برگزاری نمایشگاه به غرفه این طرح واقع در تالار فردوسی، غرفه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/70001/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول