اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد

توسعه معادن و بخش کشاورزی شهرستان تازه تاسیس فنوج

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه معادن و بخش کشاورزی شهرستان تازه تاسیس فنوج باید در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

توسعه معادن و بخش کشاورزی شهرستان تازه تاسیس فنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از فنوج، حاتم نارویی ظهر امروز طی مراسمی که به منظور معرفی سرپرست فرمانداری فنوج در مسجد جامع فنوج که با حضور ائمه جمعه منطقه، مردم و مسئولان و معتمدان محلی برگزار شد اظهار داشت: شهرستان فنوج با برخورداری از مواهب طبیعی و خدادادی و منابع کشاورزی و معادن مختلف در آینده به یکی از شهرستان‌های مهم استان مبدل خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از استقبال گرم مردم فنوج از این مراسم تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی و فعال شدن معادن غنی این شهرستان باید در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

نارویی افزود: با شکوفا شدن و گسترش فعالیت معادن این شهرستان، تعداد قابل توجهی از مردم منطقه و مناطق همجوار سر کار خواهند رفت و پدیده شوم بیکاری ریشه‌کن خواهد شد.

وی همچنین از معرفی بخشدار کتیج در آینده نزدیک خبر داد.

مولوی عبدالرحیم قاضی‌زاده امام جمعه اهل سنت شهرستان فنوج نیز در ادامه این مراسم از خدمات دولت، استانداری، فرمانداری نیکشهر، نماینده مردم منطقه و سایر دست‌اندرکاران برای کمک به شهرستان شدن فنوج قدردانی کرد.

فرماندار نیکشهر نیز با اشاره به اینکه همه مسئولان استان سربازان نظام اسلامی هستند و آرزوی توفیق روز افزون کشور اسلامی ایران را دارند ابراز داشت: توجه دولت‌های نهم و دهم به مناطق محروم به ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان شایسته تقدیر است و باید بابت این اتفاقات مثبت شکرگزار خداوند باشیم.

صاحب‌گل صالحی خواستار اتمام جاده‌های نیمه کاره روستایی و شهری به ویژه محور فنوج به نیکشهر شد و ابراز امیدواری کرد که خدمات گسترده دولت‌های نهم و دهم در دولت آینده هم ادامه داشته باشد.

در پایان حمید ارباب به نمایندگی از شورای شهر و مردم فنوج از همه کسانی که در قضیه ارتقا فنوج به شهرستان تلاش کردند از جمله بخشدار سابق، فرماندار کنونی و فرمانداران سابق نیکشهر، نماینده مردم منطقه، استاندار و معاونان استانداری، دبیرخانه هیئت دولت و شخص رئیس جمهور، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول