اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

راه‌اندازی 30 ایستگاه مطالعه در مراکز انتظاری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی 30 ایستگاه کوچک مطالعه در مراکز پرتردد و انتظاری این استان خبر داد.

راه‌اندازی 30 ایستگاه مطالعه در مراکز انتظاری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی صادقی پیش ازظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این استان، اظهار کرد: پرونده هفت باب کتابخانه حق انتفاعی استان در سال گذشته بررسی و امسال نهایی شد.

وی افزود: با این تصمیم کتابخانه‌ سعدی شهرکرد، کتابخانه مصلی امام خمینی(ره)، کتابخانه روستای سرتشنیز، کتابخانه روستای دهنو و کتابخانه شهر کاج حق انتفاعی می‎شود.

صادقی با بیان اینکه طرح ایستگاه ملی مطالعه در استان عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: در سال گذشته شش ایستگاه مطالعه در استان بهره‌برداری شد که در حال حاضر 63 هزار جلد کتاب در این ایستگاه‌های مطالعه به علاقمندان ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ایستگاه مطالعه در شهرستان بروجن خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شد درصورت برخورداری از امکانات مالی 10 ایستگاه مطالعه جدید در این شهرستان افتتاح شود.

وی از راه‌اندازی 30 ایستگاه کوچک مطالعه در مراکز پرتردد و مراکز انتظاری خبر داد و اذعان داشت: طرحی ارائه شده که در مراکز انتظاری از جمله رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و مراکز پرتردد در سطح شهر شهرکرد ایستگاه مطالعه راه‌اندازی شود بطوریکه این طرح اکنون در مرحله جانمایی و طرح ایستگاه قرار دارد.

صادقی با اشاره به آغاز به کار هشت کانون قرآن و نهج البلاغه در کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: کانون‌های قرآن و نهج البلاغه در راستای هم‌افزایی با کانون‌های ادبی ایجاد شده و تا آخر ماه مبارک رمضان نیز در سایر کانون‌ها، کانون ادبی و قرآنی افتتاح می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در حدود هشت کتابخانه جدید مشارکتی نیز در سال‌جاری به جمع کتابخانه‌های مشارکتی استان اضافه می‎شود که اقدامات لازم در این راستا صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/68006/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول