اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

30 هزار سند دفاع مقدس در مازندران جمع‌آوری شد

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از جمع‌آوری 30 هزار سند دفاع مقدس در این سازمان خبر داد و گفت: این اسناد در غالب نرم افزار کتابخانه‌ای موجود است.

30 هزار سند دفاع مقدس در مازندران جمع‌آوری شد

محسن زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برگزاری جشنواره اشک انار با محوریت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد و گفت: جشنواره اشک انار در بخش ادبیات بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیگیری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: جشنواره امسال اشک انار با محوریت سردار شهید علی‌رضا نوری در زمستان امسال برگزار می‌شود و فراخوان این جشنواره نیز انجام شد.

وی تصریح کرد: در بخش ادبیات، بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تلاش هستیم که با جوانان فعال در حوزه ادبیات ارتباط برقرار شود و با کمک فرماندهان دفاع مقدس جوانان جویای نام در این عرصه را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه به دیگر فعالیت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که جمع‌آوری اسناد مربوط به حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هست اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده بیش از 30 هزار سند دفاع مقدس در بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران جمع‌آوری شد که این اسناد در قالب نرم‌افزار کتابخانه‌ای دفاع مقدس موجود است.

وی در ادامه از گنجانده‌شدن دو واحد درسی مربوط به دفاع مقدس در دانشگاه‌های در حال آموزش مازندران خبر داد و بیان داشت: 60 استاد و پیشکسوت دفاع مقدس در مازندران کار انتقال ارزش‌های دفاع مقدس را در سطح دانشگا‌ه‌های مازندران برعهده دارند.

زارعی اضافه کرد: تاکنون 11 هزار دانشجوی مازندرانی در دانشگاه‌های مازندران واحد درسی مربوط به ارزش‌های دفاع مقدس را گذراندند.

وی در ادامه از راه‌اندازی رشته ادبیات دفاع مقدس در دانشگاه آزاد قائمشهر خبر داد و بیان داشت: این رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در حال جذب دانشجو است.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه از برقرار ارتباط با حوزه هنری مازندران برای ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: سالانه بیش از سه تا چهار فیلم در حوزه دفاع مقدس ساخته می‌شود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول