اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته اکرام ایتام

اطعام 100 هزار مددجو در کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: دو هزار و 200 مرکز به منظور کمک به کمیته امداد در استان کرمانشاه شاخص‌گذاری شده و صدهزار مددجو در هفته اکرام ایتام اطعام داده می‌شوند.

اطعام 100 هزار مددجو در کرمانشاه

سیامک پاک‌رو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص طرح‌های ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: دو هزار و 200 مرکز به منظور کمک به کمیته امداد شاخص‌گذاری شده که از این میزان 350 مرکز مربوط به مساجد شهر و روستا است.

وی افزود: از دو هزار و 200 مرکز شاخص‌گذاری شده، 150 مرکز سیار مربوط به کمیته امداد بوده و 400 مرکز در ارتباط با بخش و دهستان استان است و هزار و 300 مرکز شاخص‌گذاری شده اداری و آموزشی هستند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، این مراکز قبل از ماه مبارک رمضان شاخص‌گذاری شده و رابط در آنجا گمارده شده و از طریق پوستر و بنر تبلیغات لازم انجام شده است.

پاک‌رو اظهار داشت: در سال گذشته 3 میلیارد و 700 میلیون تومان صدقه از محل صندوق‌های صدقات استان کرمانشاه جمع‌آوری شد که در زمینه تحصیل، آموزش و درمان افراد نیازمند صرف شد.

وی با ذکر اینکه میزان صدقات جمع‌آوری شده از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه، یک میلیارد و 50 میلیون تومان است، افزود: در هفته اطعام و اکرام ایتام، صدهزار مددجو در استان کرمانشاه اطعام داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: از سال 90 دبیرخانه زکات کشور به کمیته امداد واگذار شده و قانون آن به تصویب رسید و در سال گذشته در استان کرمانشاه دو میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده که حدود 400 میلیون تومان صرف هزینه فقرا، مسکن، جهیزیه و درمان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: از مبلغ زکات، یک میلیارد و 550 میلیون تومان صرف ساخت پروژه‌های دینی و مساجد شده است.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول