اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی انجام شد

پخش بی‌تعارف از شبکه آفتاب

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در برنامه زنده بی‌تعارف به سوالات مخاطبان شبکه آفتاب پاسخ داد.

پخش بی‌تعارف از شبکه آفتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان مرکزی حمید قربانی‌جم در این برنامه بالاترین سرمایه شبکه آفتاب را اعتماد مردم دانست و گفت: هر قدر رضایتمندی و اعتماد مردم از رسانه بیشتر باشد ما شادمان‌تر می‌شویم.

وی شبکه آفتاب را متعلق به همه مردم استان دانست و با اشاره به جایگاه والای هنرمندان در این شبکه از تولید برنامه هنرنامه خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی برنامه چهار سوق همدلی را یکی از پربازدیدترین برنامه‌های این شبکه در چند ماه اخیر معرفی کرد و افزود: در برنامه چهار سوق همدلی حدود 600 نفر از مردم 12 شهرستان حضور پیدا کردند.

قربانی‌جم با اشاره به برنامه بی‌تعارف خاطرنشان کرد: ما در خصوص پیگیری مطالبات مردم بدون تعارف هستیم و مطالبات مردم را بدون تعارف بیان می‌کنیم و از مسئولین پاسخ می‌خواهیم.

وی با اشاره به استقبال رسانه استانی از استعدادها و توانمندی‌های مردم هنرمند سراسر استان افزود: زمینه برای ارزیابی و استفاده از این توانمندی هنرمندان در صدا و سیمای استان فراهم است.

مدیرکل صدا و سیمای استان، پیرامون راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال شهر مهاجران عنوان کرد: رسانه استانی آمادگی دارد با مساعدت مسئولان استان این فرستنده را راه‌اندازی کند.

انتهای پیام/87001/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول