اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مدال برنزی که ارزش‌های اسلامی را طنین‌انداز کرد

با گرفتن مدال برنز، رزمی‌کار شایسته استان قزوین در رقابت‌های قهرمانی ووینام جهان یک‌بار دیگر خاطره ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در سالن مسابقات جهانی طنین‌انداز شد.

مدال برنزی که ارزش‌های اسلامی را طنین‌انداز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اکبر کریمی رزمی‌کار ارزنده استان قزوین در رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان موفق شد با کسب عنوان سومی و گرفتن مدال ارزشمند برنز یک بار دیگر نشان دهد که همچنان یکی از امیدهای قهرمانی تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی ورزش‌های رزمی جهان محسوب می‌شود.

کریمی در مسابقات جهانی ووینام فرانسه کاپیتان تیم ملی بود و در وزن 90- کیلوگرم این رقابت‌ها در حالی که شایستگی کسب عنوان قهرمانی را هم داشت، با ناداوری نشان برنز این رقابت‌ها را به گردن آویخت و البته این مدال هم چیزی از ارزش‌های این رزمی‌کار شایسته استان قزوین و تیم ملی کشورمان کم نخواهد کرد.

این رزمی‌کار قزوینی که هم‌اکنون عنوان پر مدال آور ترین ورزشکار فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان را در اختیار خود دارد، سال گذشته با سر دادن فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در هنگام دریافت نشان طلای خود در مسابقات جهانی کیگ بوکسینگ آلمان، نشان داد که برای ورزشکاران ایرانی پایبندی به اصول اخلاقی، انسانی و اسلامی بسیار مهم و ارزشمند است.

این رزمی‌کار شایسته قزوینی به محض بازگشت از رقابت‌های قهرمانی جهان، مورد استقبال مسئولان ورزش و پیشکسوتان ورزش‌های رزمی استان قرار گرفت و در این مراسم بود که حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با تبریک کسب نشان برنز کریمی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: قزوین به داشتن قهرمانان با اخلاقی که ورزش کشور را در میادین جهانی و بین‌المللی با کسب نشان‌های خود مفتخر می‌کنند، می‌بالد.

به طور حتم کریمی که در حال حاضر یکی از مدال‌ آور‌ترین ورزشکاران ورزش‌های رزمی کشورمان محسوب می‌شود، می‌تواند در سال‌های آتی تجربیات ارزشمند خود را در قالب مربیگری به دوستداران و علاقه‌مندان به ورزش‌های رزمی نشان دهد تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد طلوع قهرمانان با ارزش دیگری در سطح استان، کشور و حتی مسابقات آسیایی و جهانی باشیم.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول