اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان

رقابت مدعیان قهرمانی در فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ کشور در قم آغاز شد

جدال مدعیان کسب عناوین برتر فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ کشور از صبح امروز با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در قم آغاز شد.

رقابت مدعیان قهرمانی در فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ ‌قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان توسط فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان برنامه‌ریزی شده و از امروز به میزبانی استان قم به انجام خواهد رسید.

در این دوره از مسابقات چهره‌های آینده‌دار رشته فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ کشور از استان‌های مختلف کشور حضور می‌یابند و در دو رده سنی در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم اوزان مختلف به رقابت می‌پردازند.

میزبان این دوره از مسابقات سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است و این پیکارها با حضور نونهالان متولد سال‌های 1380 تا 1383 در حالی به انجام می‌رسد که مدعیان در 9 وزن با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

شرکت کنندگان در رده سنی نوجوانان این دوره از پیکارهای فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور نیز متولدین سال‌های 1377 تا 1379 هستند که در 9 وزن رقابت خود را در تلاش برای کسب عناوین برتر در قم برگزار می‌کنند.

نونهالان حاضر در پیکارهای فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در قم برای به دست آوردن عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها در اوزان منهای 24، 27، 30، 33، 36، 39، 42، 46 و به اضافه 46 کیلوگرم با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

این در شرایطی است که رقابت‌های رده سنی نوجوانان فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در شهر مقدس قم نیز در اوزان منهای 36، 39، 42، 45، 48، 52، 56، 60 و به اضافه 60 کیلوگرم در سالن حیدریان این شهر به انجام می‌رسد.

از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌های فول‌کنتاکت‌ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در قم داشتن اصل و کپی شناسنامه، دو قطعه عکس، کارت بیمه ورزشی سال 1392، گواهی سلامت جسمانی و رضایت‌نامه والدین به عنوان مدارک مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

رقابت‌های فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور از صبح امروز در حالی به میزبانی سبک فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ استان قم برگزار می‌شود که وزن کشی اوزان مختلف هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان پنجشنبه شب سیزدهم تیر ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم برگزار شد و مدعیان هر وزن حریفان خود را شناختند.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول