اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان خبر داد

اجرای برنامه عملیاتی پنج‏ساله قوه قضائیه در سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان از اجرای برنامه عملیاتی پنج ساله قوه قضائیه در این استان با همکاری همه قضات و دست‏اندرکاران دستگاه قضایی سمنان خبر داد.

اجرای برنامه عملیاتی پنج‏ساله قوه قضائیه در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در نشست شورای برنامه‏ریزی دستگاه قضایی استان سمنان در شاهرود، نعمت سلامت در کار را از بزرگ‏ترین نعمات خداوندی دانست و گفت: خدمت به مردم و کار از بهترین راه‌های سپاسگزاری از این عطیه الهی است.

وی با اشاره به نشست مسئولان عالی قضایی و دیدار با رهبر معظم انقلاب، ارتقای کارایی و سلامت را به طور خاص از توقعات معظم‏له از مسئولان دستگاه قضایی دانست که باید در جهت دستیابی به این دو مهم تلاش بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان، بالاترین ناظر در دستگاه قضایی و بر کار قضات را خداوند متعال دانست و از تدوین و ابلاغ برنامه عملیاتی پنج ساله قوه قضائیه و حرکت در مسیر این برنامه خبر داد.

سیاوش‏پور از قضات دادسرای شاهرود خواست تا با روحیه صمیمیت و نشاط و با استفاده از انرژی جوانی خود، سرعت و دقت را بیش از پیش در کار قضایی به خدمت گرفته و رتبه ممتازی را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ارتقای کارایی و سلامت از آن خود کنند.

در این نشست، هر یک از قضات دادسرای شاهرود و معاونان قضایی استان سمنان در خصوص موضوعاتی از جمله کاهش ورودی پرونده به دادسرای شاهرود، کاهش اطاله دادرسی، مشکلات نرم‏افزاری و سخت‏افزاری در شعب، کاهش جمعیت کیفری زندان‏ها و نیز بهبود در سامانه اداری و افزایش بهره‌وری بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/74003/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول